Tapatalk

Gestart door CvdWeter, september 24, 2025, 09:42:22 AM

Vorige topic - Volgende topic

CvdWeter

Bij inloggen via tapatalk krijg ik allemaal foutmeldingen (zie bijlage hieronder). Ik kan het forum wel bekijken als ik niet ingelogd ben... iemand enig idee wat er aan de hand is?

Alex

Klopt.
Tapatalk werkt niet zoals het hoort maar ze willen hem niet updaten.
Je kunt het beste gewoon via de site werken.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

FriedelP

En als je op de site bent, in de browser op je telefoon boven links en dan kiezen voor toevoegen aan startscherm en dan kan je hem eigenlijk installeren als een App waarbij je vanop je startscherm direct op het forum komt. Werkt schitterend.

Alex

Als het te lang duurt zal tapatalk eraf gaan.
Want ben nu te afhankelijk van hun.
Terwijl ze aan onze data verdienen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

JanJD

Ik gebruik Tapatalk graag op de telefoon omdat dit de meest directe manier is om meerdere forums te lezen en posten.
Sinds de laatste vouwwagenclub forum software update zie ik in tapatalk onder meer geen plaatjes meer. (De) tapatalk (plugin) lijkt dus niet meer compatible met de nieuwe SMF software.

Ik zou het jammer vinden als ondersteuning voor tapatalk volledig zou verdwijnen, dan gaat vouwwagenclub ontbreken in mijn forumoverzicht in tapatalk. Ik hoop nog dat het gaat lukken om ook de plaatjes weer zichtbaar te krijgen.

(Dit is gepost met tapatalk:)3], platte tekst lijkt goed te gaan.)
Alles moet zo eenvoudig mogelijk gemaakt worden, maar niet eenvoudiger dan dat. (Albert Einstein)

Alex

Dat zal toch echt bij hun weg moeten komen.
Volgens hun zou deze update compatibel zijn.
Er zijn meer die het aangegeven hebben maar ze doen er niks mee jammer genoeg.
Maar zal als ik tijd heb eens kijken of er intussen wel een update is gekomen.

Alex

Heb iets veranderd in het forum.
Eens kijken of hij de volgorde van de topic wel goed doet

JanJD

Hi Alex,

Jou laatst toegevoegde foto zie ik ook in Tapatalk! Goede verandering dus, goed bezig :#
Eerder geplaatste foto's helaas niet, maar dit is vooruitgang!

Als test heb ik nu ook een plaatje toegevoegd. (vanaf mij computer, dus geen tapatalk)

EDIT: en dit plaatje zie ik niet in tapatalk
Alles moet zo eenvoudig mogelijk gemaakt worden, maar niet eenvoudiger dan dat. (Albert Einstein)

Alex

Lijkt erop dat plaatjes die je via tapatalk post wel ziet.
Maar die via het forum worden gepost zie je noet niet.