Camping voor najaars meeting

Gestart door Richard, juni 21, 2009, 10:35:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

screech

Oh, is er interesse in paarden en pony's.  ::)
Dan even ter aanvulling op camping de Wuitekamp. Ze hebben een pony die zo tam (hoe noem je dat bij een paard) is dat je hem gewoon mee mag nemen naar de tent/caravan/vouwwagen. Ook hebben ze nog paarden, en een groote huifkar waar ze soms ook tochten mee rijden.

Alex

En heb je gevraagd of ze in september plaats hebben voor ons?
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

screech

Ze gaf aan dat ze 4 weken een piek heeft, en dat is nu. En verder kabbelt het een beetje door de rest van het jaar, maar niet druk.
Anders kan ie ook dienst doen als camping voor het voorjaars-klap-weekend.
Welk weekend is er nu in gedachten voor het najaarsklapweekend? ik ben namelijk nog weg t/m 6 september.

Alex

Misschien moeten we dan allemaal maar naar jou toekomen.
12 september kan ik niet de rest van de maand wel.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

screech

Allemaal nog even een weekende naar Normandië? Leuk gezellig.  W:
Ik zal wat plaatsjes vrij houden op het veld  :#

panevino

Normandie... ca 750km rijden... Ben er vorig jaar in de zomer geweest. Sommige stukken waren HEEL gaaf, maar andere eigenlijk weer saai...
// Marcellino Pane e Vino \\

screech

hmm, oke.  Tips kunnen nog drie weken als PB naar me toegestuurd worden.

Alex

Citaat van: PaneVino op juli 25, 2009, 11:45:13 AM
Nou, dan ga ik er nog eentje opnoemen, die dan samen met een eerdere (ben ik effe kwijt) en de bovenstaande Wuitekamp wat mij betreft een short-list van 3 campings vormen.

http://www.kroesebeamke.nl/

Net als Wuitekamp een lekker ruim gezins-veld. Zonder trampoline, dat wel.
Ik zeg we gaan.
http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,3568.msg26577.html#msg26577

Ze hadden daar op de camping er ook wel oren naar.

marcel.s