Filmpjes Galleon

Gestart door poldertoerist, maart 29, 2013, 06:01:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

poldertoerist

Ik vond een filmpje over de Galleon op Youtube. wellicht aardig om die hier even te delen.
het is een Deens filmpje waar ik werkelijk geen klap van versta behalve bagagebox (=disselbak) maar die wel, hulde daarvoor, een heel goed beeld geeft van deze wagen!

Adventure Awaits

nieuweklapster

Wat leuk, ben benieuwd alleen krijg ik het filmpje werkend.......kan dat aan mijn tablet liggen?

poldertoerist

Citaat van: nieuweklapster op maart 30, 2013, 07:23:50 AM
Wat leuk, ben benieuwd alleen krijg ik het filmpje werkend.......kan dat aan mijn tablet liggen?

Nee, aan mij, ik had per ongeluk op afbeelding invoegen geklikt i.p.v. youtube ::)

nu moet ie het wel doen!
Adventure Awaits

nieuweklapster

Inderdaad! Mooie wagen he.......ik heb niet zo'n bedtafeltje en ook geen deelbare keukenklep, en jij?

spikehome

Jammer dat er geen ondertitel bij zit. I:

poldertoerist

Citaat van: nieuweklapster op maart 30, 2013, 07:47:52 AM
Inderdaad! Mooie wagen he.......ik heb niet zo'n bedtafeltje en ook geen deelbare keukenklep, en jij?

Wel een deelbare keukenklep maar geen tafel. Wel mooi ding die tafel trouwens. Alleen hebben wij op die plek altijd de kledingkratten op een stapel staan, maar eigenlijk vind ik die tafel zo mooi dat ik er best een andere plek voor de kratten zou willen verzinnen :#

Adventure Awaits

nieuweklapster

De kledingkratten staan daar bij ons ook, en staan daar prima, tafel staat bij ons in de voortent of buiten.
Wel raar dat wij geen deelbare keukenklep hebben :(, is wel handig!!!!