Tip om suiker en chocoladekorrels in mee te nemen.

Gestart door fish, september 06, 2009, 02:31:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

coinoperator

Citaat van: screech op april 26, 2010, 10:36:10 AM
of de kids niet zelf hun boterham met hagelslag laten beleggen. Thuis heb ik toch ook geen doseerbakje voor ze. Gewoon uit het pak schudden. Ja soms is het wat meer, en soms wat minder. Jammer dan, ze moeten het toch leren.
Suiker krijgen ze niet, ik zou niet weten waarvoor. In snoep zit al genoeg voor de hele dag (eigenlijk wel voor een week zelfs).

En soms schieten ze uit, soms zelfs echt per ongeluk maar altijd met het resultaat dat er een hagelslagpiramide op de boterham ontstaat.
(als 't nog lukt om die boterham nog in beeld te krijgen tenminste)
Oeps hoor je ze dan nog zeggen met een piepklein stemmetje en een grijns van oor tot oor.

Man dat flikte je zelf ook als je de kans kreeg toen je klein was.
Gewoon om lachen.

D'r loopt er hier 1 van 15 die dat regelmatig met de appelmoespot flikt trouwens.
En ik maak me er totaal niet druk over want die appelmoes staat anders toch in de pot weg te schimmelen.

Sidecarmaniac

Citaat van: coinoperator op juli 22, 2010, 10:44:02 PM
En soms schieten ze uit, soms zelfs echt per ongeluk maar altijd met het resultaat dat er een hagelslagpiramide op de boterham ontstaat.
(als 't nog lukt om die boterham nog in beeld te krijgen tenminste)
Oeps hoor je ze dan nog zeggen met een piepklein stemmetje en een grijns van oor tot oor.

Man dat flikte je zelf ook als je de kans kreeg toen je klein was.
Gewoon om lachen.

D'r loopt er hier 1 van 15 die dat regelmatig met de appelmoespot flikt trouwens.
En ik maak me er totaal niet druk over want die appelmoes staat anders toch in de pot weg te schimmelen.
Ik ken iemand, van mijn leeftijd, en ook nog met dezelfde naam, die dat min of meer weleens met bier doet. "O schat, heb ik per ongeluk al weer een flesje_bier opengemaakt"
bier bier bier :J :H

coinoperator

Hij niet alleen