tips gevraagd voor kamperen op kleigrond

Gestart door sannie75, juli 14, 2012, 09:31:54 AM

Vorige topic - Volgende topic

sannie75

poldertoerist

wat een ellende

ik hoop op veel droge periode's voor jullie!
Adventure Awaits

Hanneke

Nah, lekker dan! Successsss.....modderpoel is nooit leuk!

KampeerFan

Ja balen is dit... helaas kun je er i.d. weinig aan doen. Geultjes graven is de enige optie, de grond is compleet verzadigd door de grote hoeveelheden water die is gevallen. We moeten maar duimen voor beter weer..

Mieke

Amai, voor mij zou de lol er af zijn. Liever geen vakantie dan zo iets :X

sannie75

Mieke, zonder kuipzeil had ik al lang thuis gezeten maar binnen is alles droog gelukkig, en de kinderen vermaken zich prima, ben alleen wel bijna door de.droge kleding heen voor de kids maar tot morgen redden we nog wel hoop ik:-)

Mieke

DrLivingstone

Ah, nu weet ik ook direct weer de reden dat wij naar Zuid Frankrijk gaan. Niet dat we daar geen kans op regen hebben, maar die kans is vele % minder dan in NL. Ik vind het dapper..  WW

poldertoerist

Citaat van: rijzinga op juli 15, 2012, 07:34:39 PM
Ah, nu weet ik ook direct weer de reden dat wij naar Zuid Frankrijk gaan. Niet dat we daar geen kans op regen hebben, maar die kans is vele % minder dan in NL. Ik vind het dapper..  WW

Is toch ook een kwestie van geluk hebben.  ik heb twee volledig verregende vakanties gehad en weet je waar...  ::)
Adventure Awaits

sannie75

We zullen het zien, we mogen over een paar weken nog naar de Lot in Frankrijk :> :>

Inmiddels zijn we thuis, alles nat en onder de blubber maar ach we hebben het best gezellig gehad hoor.  We laten ons  door het weer niet uit het veld slaan hoor:-)