Voorstel voor een weekend klappen

Gestart door Chrisje, juni 26, 2010, 01:25:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

Chrisje

Ik ben nu naar Zeeland geweest naar camping "In de Bongerd" in Oostkapelle
Dit is een leuke camping, leuk opgezet, vanalles te doen voor de kinderen, oa zwembad en speeltuin en sportveld.
Honden zijn ook welkom.
Elke morgen verse broodjes en er zijn plekken waar we eventueel een weekend samen zouden kunnen houden.

Alleen, na navragen bij de beheerder, kan zoiets niet met de hoogtijdagen.
Dat wil dus zeggen, geen voorjaars- en najaarsklapweekend met hemelvaart/pinksteren en de herfstvacantie.
Buiten deze tijden om is het wel mogelijk, maar dan wel ruim van tevoren afspreken anders kunnen we niet bij elkaar staan.

http://www.campingindebongerd.nl/

famprima

Hoi Chrisje,
ik heb al eens gehoord over De Bongerd, dat dat een goede camping was. Grappig hé?
Ik moet wel zeggen, we zijn er errrug voor dat de camping voor de meeting in het midden van het land ligt. We wonen zelf in Noord Friesland, als we helemaal naar Zeeland moeten rijden denk ik dat we dat niet gaan doen. Maar ja :) voor de Zeeuwen is het juist een buitenkansje he, klapper achter de fiets, om de hoek...

Alex

Hij word meegenomen door de klapweekend organisatie.
Dus duimen maar voor jullie dat we niet met betere komen. ;)

ik kijk er zo na nu maar vind hem erg duur. :?
Of ligt dit aan mij. :?
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Buiten het seizoen valt het wel mee maar voor de zomervakantie vind ik hem idd ook behoorlijk aan de prijs. Wel leuk dat je meedenkt Chris :J

Alex

Kan niet vinden wat Pinksteren alleen kost.
Buiten het seizoen meer dan 25 euro niet duur. :?
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Chrisje

Citaat van: Alex op juni 26, 2010, 10:49:55 PM

Dit was dus mijn intentie, gewoon een camping die ik ken en even navragen bij de beheerder

marcel.s

Citaat van: Alex op juni 26, 2010, 10:49:55 PM

enne voor mij zijn pinksteren vastgestelde vrije dagen ,dus het zou fijn zijn als het gewoon weer met pinksteren kan.