jametic 2001 aanpassen aan onze wensen( frolisysteem) en nieuwe"adventure luifel

Gestart door irene1979, juni 27, 2010, 07:59:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

irene1979

Wij gaan onze jametic aanpassen met een froli systeem, ik zal foto's maken zodra we eraan beginnen. het frolisysteem is net besteld dus ben benieuwt hoe snel we het binnen hebben ( het kan best zijn dat we tijdens onze vakantie in sept pas mee gaan beginnen met inbouwen.
Ook heb ik een luifel de adventure besteld bij www.vouwwagencentrumnoordbergum.nl deze past de luifel voor onze jametic van 2001 kosten 25,- euro excl. de luifel.
Iemand misschien ervaring met het inbouwen van dit systeem?

rowu

Wij zijn ook op zoek naar een luifel voor onze jametic. Ik begrijp dat jullie een luifel met de naam 'Adventure' (erg nieuw, denk ik?) op maat laten maken? Wat kost zo'n adventure?
wij hebben een jametic van 2004, zou dat dan ook op de onze passen?

nb ben wel benieuwd naar dat froli systeem....

irene1979

de luifel kost incl aanpassing van rits naar pees 450,- euro. Heb keurig netjes 7 juli de luifel ontvangen, alleen de verkeerde ik moest natuurlijk de adventure hebben maar kreeg de normale met aanpassing. Maar na contact te hebben gehad met de firma bleek het een foutje van hun ten krijg ik als nog de adventure. Als je een rits aansluiting hebt dan kun je hem bij elke jamet dealer kopen.