Jametic 2010 drama

Gestart door Yella, augustus 22, 2010, 10:14:49 AM

Vorige topic - Volgende topic

JM

Jellejawa heeft op pagina 2 aangegeven om welke dealer het ging, dus speculaties zijn niet nodig.

Alex

Je hebt gelijk.
Sorry Paulpaul.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yella

Uiteindelijk is alles op z'n pootjes terecht gekomen Met onze Jametic. Vandaag met de dealer de vw bekeken die al opgezet stond in de showroom. Keurig afgespannen en alles precies passend. Heb nog een paar tips gekregen voor het opzetten. Feit blijft echter dat ik het grondzeil te krap vind voor deze wagen. Uitsluitend op een perfect vlakke ondergrond is alles netjes op te zetten. OK, zo is het nu eenmaal gemaakt. En ik weet niet hoe dat bij andere vw's gaat. Maar het blijft jammer dat in het buitenland (Oost Europa) de campings nooit vlak zijn (20 cm hoogteverschil binnen 4 meter) en we het grondzeil dan ook zelden gebruiken. Ik heb daar ook Holtkampers gezien die ook niet mooi stonden, zal ook dezelfde reden hebben gehad neem ik aan. Aan de andere kant, als het grondzeil te ruim zou zijn, geeft dat weer plooien waar je over kunt vallen. De voorlampjes op de wagen worden nog gerepareerd omdat er water in kwam tijdens regen. Alles is nu keurig afgehandled volgens afspraak met de dealer. Verder blijft het gewoon een heerlijke vw waar we nog vele jaren mee hopen te kamperen.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

muis

Fijn om te horen dat het voor jou goed opgelost is. Ik heb wel bewondering voor je geduld ;)

Yella

Tja, geduld. Dat is niet altijd zo groot hoor. Maar de dealer heeft ons altijd vriendelijk behandeld en nam zelf ook initiatief door contact met ons te zoeken en te houden.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.