CHAT! Winterklapweekend!

Gestart door Klavertjes, september 27, 2010, 08:52:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

famprima

Het gaat hier toch niet serieus worden he...

famprima

Citaat van: suus655 op oktober 02, 2010, 09:05:33 PM
Alexandra ik heb eenmooi onder komen voor jou gezien.
Je kunt er echt relaxen midden in de winter .
Honden mogen mee
Een bijzondere plek voor een klapweekend

ja, ja, ja? Waar dan? ( me eige bedje zeker  :J)

muis

Citaat van: famprima op oktober 02, 2010, 09:02:13 PM
Het gaat hier toch niet serieus worden he...
it is geen chattopic maar een serieuze vraag van Rianne: Wie zou willen kamperen in de winter

Klavertjes

Je bent me net voor Wilma, en ja ik was/ben nog steeds echt serieus met dat voorstel! Erg vroeg in het voorjaar of laat in het najaar mag ook, maar gewoon andere momenten (naast voor- en najaarsweekend) om wellicht gezamenlijk te klappen!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

muis

Omdat dit topic best onleesbaar is geworden  (je hebt gelijk Marcel.s ) heb ik hier nu een chat van gemaakt, de serieuze staat nu apart

Alex

Nou de winter komt er aan.
En jullie??????? :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

marcel.s

panevino

Ik heb nogn steeds mijn tenttrailer niet terug van reparatie ... dus  is het echt wel te koud om te kamperen :-)

(Ik zal die gasten van HK eens gaan bellen binenkort, want dit duurt best lang...)
// Marcellino Pane e Vino \\

marcel.s

Citaat van: PaneVino op november 25, 2010, 02:35:53 PM
Ik heb nogn steeds mijn tenttrailer niet terug van reparatie ... dus  is het echt wel te koud om te kamperen :-)

(Ik zal die gasten van HK eens gaan bellen binenkort, want dit duurt best lang...)

misschien geven ze wat extra aandacht aan je trailer, tenslotte zit er een sticker op  ;D

Klavertjes

Laten we rond de voorjaarvakantie van school (hier 21 februari) 'ns kijken of er wat te regelen valt, er zijn niet zoveel campings die het hele jaar door open zijn, en er zijn niet zoveel gekken die willen kamperen in die periode, dus je vindt echt wel wat als je met een paar man bent...
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

Kan dicht Winter is voorbij. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden