NL: Noord-Brabant: Baarschot: Minicamping De Heibloem

Gestart door piedro,danielle en tycho, juni 18, 2011, 08:32:41 AM

Vorige topic - Volgende topic

piedro,danielle en tycho

hoihoi,

wij zijn met Pinksteren voor de eerste keer zelf wezen kamperen.
wel erg vaak op bezoek geweest bij vrienden op div. campings.

omdat het voor ons de eerste keer was zochten we het dicht bij huis en wel op 12 minuten rijden van ons huisje.
en wel op minicamping DE HEIBLOEM
een camping met 25 plaatsen met de mogelijkheid tot 34 plaatsen als het druk is.

het sanitair is hier erg schoon, en voldoende wc's en douchejes.
en er is wc papier, dus niet met je rol onder de arm over de camping heen.. :W

de stroom betaal je per eenheid en niet een vast bedrag per dag, erg fijn als je met je vouwwagen staat te kamperen met alleen de koelkast op stroom.
dat je niet mee betaald aan de caravan naast je met airco koelkast tv verlichting verwarming enz enz.

er staat een redelijk groot zwembad, deze is privé...maar :X
er staat een was machine waar te tegen betaling je wasje kan draaien
er is een koelkast waar frisdrank en ijs in ligt ,waarvan  je tegen een kleine betaling gebruik van kan maken.
verse eieren voor 15 cent per stuk..

en het Brabants Dagblad ligt er elke ochtend die het hele veld over gaat en aan het einde van de dag pas terug komt bij de fam liebregts

alles ziet er verzorgd uit .

verder zijn de gastheer en gastvrouw John en Brigitte Liebregts erg vriendelijk en makkelijk in de omgang.

het cijfer voor de gehele camping voor ons een dikke 10

kijk eens op www.deheibloem.nl

groetjes
piedro

retteketed

Wij zijn met pasen dit jaar op deze camping geweest.
Gastvrij ontvangen en inderdaad een zeer schoon en ruim toiletgebouw.
Camping is mooi gelegen naast landgoed de utrecht (met de over bekende "bokkerijder" W: bier KK)

Wat ons op viel, enorm veel (te veel) caravans :(
Met deze caravans waren bijna alleen vaste gasten, dus een klapwagen "verstoorde" het terein.
Een praatje maken ging wel, maar een enorme "kliek" onder de vaste gasten die zich eigenaar voelde en overal mee bemoeiden......

Dus, in het vroege voorjaar een goede ervaring met de camping, maar de gasten, daar hadden we het niet zo mee.....
Hopelijk zijn die vaste gasten met hun stempel weg, en kan er ontspannen gekampeerd worden.
Overigens voor de hele kleine mannen, is er niet zoveel te doen.

piedro,danielle en tycho

hoihoi,

het klopt dat er in het voorjaar een aantal seizoen's gasten zijn die er tot eind juni zitten.
wij hebben er niet zo veel last van gehad moet ik zeggen.
maar wij zitten graag op ons zelf en een goede morgen en goede middag kan er zeker vanaf en een praatje maken ok.
maar voor de rest doen we ons eigen ding...
er zijn 2 veldjes op het ene veldje staan de seizoen's gasten volgens mij.

het viel me ook op dat het voornamelijk caravans en campers waren die er stonden.
wij waren de enige met z'n vouwding en er stond nog een ouderwetse bungalowtent.

moesten we maar eens verandering in brengen

wat betreft de organisatie..
het is een mini camping en geen 5 sterren camping.
het lijkt me dan ook logisch dat er niet al te veel wordt georganiseerd.
tycho nu 18 maanden heeft zich kosterlijk vermaakt met andere kindjes van 5 en 8 op de camping

en in den bockenreijder is zeker een aanrader.
erg gezellig toeven,lekker wat drinken en wat eten.
en op maar 3,5 km wandelen van de camping

nikkel1964

Citaat van: piedro,danielle en tycho op juni 18, 2011, 08:32:41 AM
de stroom betaal je per eenheid en niet een vast bedrag per dag, erg fijn als je met je vouwwagen staat te kamperen met alleen de koelkast op stroom.
dat je niet mee betaald aan de caravan naast je met airco koelkast tv verlichting verwarming enz enz.

Kijk, dat mag ik graag lezen! Dat vind ik echt een pluspunt voor deze camping, betalen naar verbruik.

CenC

Ziet er leuk uit, ik heb hem bij mijn favo's gezet. Altijd handig als we weer eens het Branbantseland willen opzoeken.
Ik lees niets over honden, zijn die welkom?

retteketed

ja, honden zijn toegestaan, mits (natuurlijk) aangelijnd.
Naast de camping loop je meteen het mooie buitengebied in om even snel de hond uit te laten.
Paarden kan je ook meenemen, er zijn speciale stallen voor kampeerders met eigen paard.

piedro,danielle en tycho

wij hebben onze twee sharpei's ook mee genomen..

was geen enkel probleem..gewoon ff aanmelden

piedro,danielle en tycho

whahaha
hoe komt die foto van het bakhuis er nu opeens bij..whahaha
in de eerste tekst???

CenC

Nou die foto is helemaal geweldig, het geeft gelijk de sfeer aan van de camping volgens mij.... :J

Alex

Citaat van: piedro,danielle en tycho op juni 19, 2011, 08:42:31 PM
whahaha
hoe komt die foto van het bakhuis er nu opeens bij..whahaha
in de eerste tekst???
Mijn schuld.
Lijkt mooier op de portal. ;)

www.tenttrailerclub.nl ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden