LED verlichting ?

Gestart door burninggrou, juli 16, 2011, 08:25:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

dorus_jolan

AH alles valt nu op zijn plek.
Is er niet een makkelijke manier om de weerstand van de verlichting NA de stekker voor de vouwwagen te verhogen o.i.d. anders heb je dus altijd problemen met het koppelen van een andere vw of aanhanger...
Of denk ik nu te kort door de bocht?

caspar

er zijn weerstanden voor te krijgen die je voor je verlichting monteert maar weet ff niet hoe wat en waar

burninggrou

klopt inderdaad, wanneer je hem al zou kunnen omprogrammeren, dan blijf je met het probleem zitten dat mijn normale aanhanger waarschijnlijk niet meer goed functioneert.
dus een weer stand zou inderdaad een oplossing zijn, met dezelfde functionaliteit als het reeds benoemde ouderwetse zijlicht.
is dat dan alleen van toepassing voor de normale verlichting of ook voor de richtingaanwijzers?

caspar

volgens mij is dit alleen nodig voor de normale verlichting maar 100% weten doe ik het niet  ::)
want de gewone lampen branden continu en knipperlichten soms dan zou je gewoon ff een willekeurig auto matrialen bedrijf moeten bellen die ook led verkoopt

mvdkant

eventueel een belletje plegen naar jozua aanhangwagens in harderwijk die kunnen je denk ik wel verder helpen hiermee. een weerstand o.i.d. hoeft volgens mij niet per se in je auto te worden ingebouwd, hij kan wellicht ook in de kabelboom van je vouwwagen geplaatst worden.

telefoonnummer van jozua is, 0341 412 724

spikehome

Je kan ook led lampjes kopen voor het ca. bus systeem dan hoeft er niks in je auto aangepast worden.
De ze kan je HIER o.a. kopen ook