tigano

Gestart door pietamientje, augustus 19, 2011, 10:35:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

pietamientje

heeft er iemand ervaring die deelbare ritsen in de luifel heeft gezetvan een trgano om hem makkelijker op te zetten
wij hebben wel gaatjes in de liufel stangen geboord zo datze beter blijven liggen
heeft er iemand ervaring met het afdek zeil om dit onder het slaaptentje te gebruiken als grond zeil

weep

welke trigano / luifel bedoel je? En waar zou je die deelbare ritsen willen maken? Om het luifel aan de tent vast te ritsen?
Het dekzijl als grondzeil lijkt mij geen goed idee, door de vorm en het elastiek rondom krijg je dat zeil nooit goed vlak gelegd. Bovendien moet je het toch weer schoonmaken als je opbreekt. Koop bij de bouwmarkt gewoon wat wegwerpplastic.

pietamientje

trigano odysee luifel ik zou ze aan de flapjes willen zetten wij moeten er eerst de stokken doorschuiven en dan pas op zetten

Bosje

Dat is het zelfde systeem als bijv bij de Jamet Arizona.
Kan me voorstellen dat je in die doorschuifstroken een rits wilt maken, maar let wel op dat juist bij de luifel er nogal spanning op deze lussen staat, om je luifel mooi strak te zetten, ik weet niet of ritsen tegen deze kracht bestand zijn.

Vraag het eens bij een technocentre waar ze ook tentreparaties uitvoeren.
Als dit een mogelijkheid is, kan ik me voorstellen dat meer mensen hier oren naar hebben. :#