Ikea tip

Gestart door GlobetrotterXXL, juli 17, 2012, 01:56:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

GlobetrotterXXL

Hoi!

heb vorige week een leuk rekje gekocht in Ikea, ik dacht voor iets van een 4 euro.  Mits wat plooiwerk een extra aanvulling op mijn bermkeukentje!

Cheers,

Bart

Elisa

Zo eentje heb ik nog ongebruikt op zolder: goede tip!!

poldertoerist

Ik zie dat je voor het betere plooiwerk wel een waterpomptang nodig hebt en een dweil voor de zweetdruppels?  :)

Wel goede tip trouwens.

Adventure Awaits

CEO

Hoe heet dat ding en, voor ons minstens zo belangrijk, past hij in de gootsteen?

Ziet er goed uit.
If you choose not to decide, you still have made a choice!

GlobetrotterXXL

Hoi!

Past niet in de gootsteen, maar wel leuk om afwasmiddel of kruiden in te zetten hé.  Plooiwerk was niet zo intensief hoor, je buigt 't zo!
Groetjes,

Bart

poldertoerist

was ook maar een grapje.

ik kan het nooit laten om op een foto te kijken wat er nog meer te zien is behalve het onderwerp. :)
Adventure Awaits

Ccindy

Goede tip, bedankt!
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Hanneke

Als je dan toch bij de ikea bent: koop 2 bakblikken mer rooster. Haal er een rooster uit. Stapel ze op elkaar met de open kanten op elkaar. Zet hem op je gastoestel en voil?: je hebt een oventje! Perfect voor het afbakken van broodjes!

villeke

Citaat van: Hanneke op juli 17, 2012, 10:01:09 PM
Als je dan toch bij de ikea bent: koop 2 bakblikken mer rooster. Haal er een rooster uit. Stapel ze op elkaar met de open kanten op elkaar. Zet hem op je gastoestel en voil?: je hebt een oventje! Perfect voor het afbakken van broodjes!

uhh.....foto graag??
ben wel benieuwd....

peter123456

O0 waarscijnlijk de braadslede bij ikea :?

Peter
nu roadmaster familie S, was holtkamper Family de luxe.....
heet tegenwoordig (g)roadmaster

Hanneke

Yep sorry...braadsleden bedoel ik.....

Hanneke

Foto doe ik wel ff in Italie....werkt goed! Niet voor lasagne enzo, want dat kost teveel gas