wheel seal

Gestart door Dirk willem, juni 30, 2011, 10:18:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

Dirk willem

Ik lees veel over banden, hoe oud, 10 inch stiksof wel en niet enz enz. Ik wil hier nog wat aan toe voegen. Vrienden van mij hebben een lekke band gehad in Oostenrijk. Daar werd hun verteld dat als ze wheel seal in hun banden hadden laten doen, was het geen lekke band gewrden. Thuis gelijk gezocht en ja hoor ook hier in nederland te verkrijgen, ik heb het laten doen bij de vw dealer in Noordbergum

Hier de site http://www.wheelseal.nl en ja geen aandelen in maar wens iedeereen wel een veilige heen en terug reis.

Yella

Volgens mij is er onlangs wel in een of ander Topic hierover gesproken. Ook over de nadelen. Na het lekrijden kun je denk ik de banden weggooien door de troep. Voordeel is dat je op moment van lek kunt doorrijden. Als je het al merkt, ook weer een gevaar. Bij klapband of grotere lekkages werkt het natuurlijk absoluut niet. Dus altijd een reservewiel meenemen om thuis te kunnen komen.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Dirk willem

Jellajawa,

Als je de site opzoekt en dan bij FAQ kijkt zie je op een gegeven moment dit staan

Wat is het verschil tussen WheelSeal en een reparatie spuitbus?
WheelSeal is een preventief reparatiemiddel.
De ?spuitbus? producten worden gebruik als noodoplossing om
verder te kunnen "rijden". Wel gelden er dan voorschriften met
betrekking tot snelheid alsmede maximaal af te leggen afstand.
Daarna moet de band geheel vervangen worden. Reparatie van uw
band is door het ingespoten product niet meer mogelijk.
WheelSeal werkt indien nodig keer op keer gedurende de levensduur
van de band zonder beperkende voorwaarden.

Dus kost je geen band, en ja een reserve wiel heb je altijd nodig want als het objevt echt groot is of het zit aan de zijkant van de band dan helpt het niet.

mvdkant

gewoon uitkijken waar je rijdt, vooral niet over spijkers :+

Gnoric

k gebruik gewoon alle drie m'n banden als reserveband ...  ::) ::) ::)

robertkooi

Ik ga voor het zekere met onze fantastische nieuwe vouwwagen willen wij geen risico lopen.
Dirk Willem bedankt voor de tip (noordbergum Prima dealer) 8)

dorus_jolan

Er schijnt ook een nieuwe anti lek band op de markt te komen misschien is dat iets  :H

gaan

Citaat van: dorus_jolan op april 11, 2012, 09:21:09 AM
Er schijnt ook een nieuwe anti lek band op de markt te komen misschien is dat iets  :H

Maar die waren maar één dag verkrijgbaar ergens begin van deze maand, ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen daar op ingeschreven hadden  :)
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

dorus_jolan

Wel lachen want die banden bestaan wel echt.
welliswaar voor gepanserde voertuigen voor VIP's en heb geen idee wat ze kosten.