Keukenpootjes jamet 2000

Gestart door yellowwww, juli 07, 2012, 07:59:10 AM

Vorige topic - Volgende topic

yellowwww

Wie heeft er een oplossing voor het volgende? De pootjes van mijn bermkeuken zijn verbogen en klikken niet meer vast aan de keuken zelf. Ik doe  tie rips om de schanieren om de pootjes een beetje van de grond te houden tijdens het rijden. Dit is natuurlijk niet echt handig. Wie heeft hier een andere oplossing voor.

Marcel

Alex

Je kunt ze niet even weer naar elkaar toe buigen?
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

poldertoerist

Bij de meeste bouwmarkten verkopen ze klittenband op rol. Ideaal! ik maak er veel gebruik van om iets tijdelijk vast te zetten, waar ik voorheen Tie-rips gebruikte. Maar ook  Mijn fiets aan de schaarfietsendrager bijvoorbeeld.
Adventure Awaits

yellowwww

Citaat van: Alex op juli 07, 2012, 08:16:22 AM
Je kunt ze niet even weer naar elkaar toe buigen?

Ik heb dit al vaker geprobeerd maar het lukt niet. Ben ook bang dat ze uieindelijk afbreken. Ze hebben een flinke klap tegen een stoeprand gemaakt.

yellowwww

Citaat van: poldertoerist op juli 07, 2012, 08:40:13 AM
Bij de meeste bouwmarkten verkopen ze klittenband op rol. Ideaal! ik maak er veel gebruik van om iets tijdelijk vast te zetten, waar ik voorheen Tie-rips gebruikte. Maar ook  Mijn fiets aan de schaarfietsendrager bijvoorbeeld.

Bedankt voor de tip. Ik weet niet of het gaat lukken omdat ik ze niet helemaal tegen de onderkant van de keuken krijg maar ik ga het zeker proberen

CEO

Dat dubbelzijdige klittenband misschien vastpoppen op de plek waar nu de klemmen van de poten vastzitten?
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Dirk willem

een dunne sjorband of een spinner...een ouwe binnenband wil ook wel heel goedwerekn om de keuken heen schuiven en er gebeurt niks meer meer

Yella

Het lijkt me een veel betere oplossing om de pootjes gewoon te vervangen. dan is alles weer goed en zoals het hoort. Maten opnemen, evt. pootje meenemen en naar een ijzerboer gaan. En zien wat die kan leveren. Ligt altijd van alles.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

yellowwww

De spanbandjes werken perfect! Dank voor de tip