I: Toscane: Montecatini Terme: camping Belsito

Gestart door Parker700, oktober 01, 2016, 03:11:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

Parker700

Grote camping met veel Nederlanders.
Het onderste deel is vlak en heeft vaak privé sanitair.
Het hoger gelegen deel zijn terrassen met vaak erg mooi uitzicht, mooi en schoon sanitair.
Twee zwembaden, het oude (beneden) is niet veel, maar het nieuwe (boven) is geweldig met een groots uitzicht!
Redelijk restaurant, klein winkeltje (chagrijnig personeel) waar je brood kan bestellen.
Nederlands sprekende beheerster is erg vriendelijk.
Mooi centraal gelegen en erg veel te zien in de omgeving.

Een 7.

Onze plek:

Uitzicht vanaf de plek:

Zwembad (boven):

* Vriendelijkheid personeel:8
    * Sanitair:8
    * Schoonheid van de camping zelf:8
    * Animatie team:nvt
    * Voorzieningen:7
    * Eet gelegenheden op de camping:7

Vriendelijke groet, Wim

Mr. Kampala Game Drive

Fijne recensie, waarvoor dank. Belsito gaat op de 'te kampeer' lijst  :)

TallGuy212

Inderdaad een mooie camping en goed dat er een nieuw zwembad is. Wij waren er 10 jaargelden en het oude zwembad was net een harington.

Erg lekker eten in Alto met mooi uitzicht.

Bea

Fijn dat er zoveel recensies uit Italië zijn bijgekomen!
Heerlijk om weer wat van te dromen....

Flipover

Wij zijn er in 2015 geweest, bijna twee weken. Een heerlijke vakantie!
De camping is prachtig gelegen met twee mooie zwembaden. Beneden een zwembad dat voldoet, op menige camping anders meegemaakt. Boven een heerlijk zwembad met oa.bar, snacks en een adembenemend uitzicht. De service is uitstekend, het restaurant erg goed, en in de omgeving is voor ieder wat wils te beleven.
Kwalificatie een dikke 8.

KenJo

Dank je wel voor de recensie en uiteraard ook voor de aanvullingen. Ik heb de camping op onze recensie-kaart gezet.

Als je nog tips hebt voor "wat te doen/ te zien" in de omgeving dan kan je die plaatsen in de topic: bezienswaardigheden en activiteiten in Italië. En dat zou zéér gewaardeerd worden aangezien je de eerste zou zijn  :J
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Parker700

Kenjo: dank je voor het plaatsen op de kaart, wanneer je nog tijd over hebt zou ik het leuk vinden als je de andere ook kan plaatsen. :O

Op jouw vraag ook een stukje te schrijven voor "bezienswaardigheden en activiteiten in Italië" te schrijven: geef mij tijd en ik zal proberen een "verslagje" te maken van onze rondreis over Sicilië en de tocht noordwaarts.

P.s. Hoeveel woorden kan ik in 1 post kwijt? :#

KenJo

Ik kwam er de afgelopen dagen helaas niet aan toe, maar ik heb ze op 4 na nu allemaal op de kaart staan. De rest doe ik vanavond of morgen nog.

Een verslagje zou zeer gewaardeerd worden (ook al is dat ook weer werk voor mij  :#) maar her en der wat van onze topics promoten kan geen kwaad lijkt me.

En hoeveel woorden er in een post kunnen? Als ik in slaap val tijdens het lezen heb je te veel geschreven  :H
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Vlekje

Camping orbetello in Toscane is ook een er mooie camping,grote plaatsen voor vouwwagens,mooi groot zwembad en drie whirlpools en een mooi kinderbed en op 50 meter van het strand

hoek_tre

Hoe is de grootte van de plaatsen? Want dit ziet er wel erg aantrekkelijk uit. :J

pwg-van-ej

Camping Barco reale in Toscane heeft ook grote plekken... nog nooit geweest maar vanwege de grote plekken hebben wij deze camping gereserveerd

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk