wat is het nut van de dubbele klikposities in de noksteun van de wagen?

Gestart door RM2015, juli 22, 2018, 10:11:06 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

RM2015

We zien twee klikposities in de noksteun van de wagen. We gebruiken nu de laagste tw die het meeste stahoogte oplevert. Wie weet wat hier de gedachte achter is?

olaf

Citaat van: RM2015 op juli 22, 2018, 10:11:06 AM
We zien twee klikposities in de noksteun van de wagen. We gebruiken nu de laagste tw die het meeste stahoogte oplevert. Wie weet wat hier de gedachte achter is?
Geen idee eigenlijk. Wij hebben wel twee posities. Maar we hebben op 1 positie maar een klikker zitten. En dat is de laagste. Misschien is de buis wel universeel en word de klikker wel op de hoogste stand gebruikt als de buis op 1 van de andere plaatsen gebruikt word.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
The need for the many outweigh the needs of the few

elianmars


sanderv

Geen idee hoe het bij een Rm zit, mijn ervaring met katoenen tenten in het algemeen is dat het nogal veel verschil maakt of je ze nat of droog opzet. Nat zit de doek veel strakker en zijn kortere buizen soms noodzakelijk.

martijn82

Heeft te maken dat er dook een andere type Roadmaster was en daar voor gebruik je die. Ga je de stokken vervangen zit er nog een extra gaatje in. Is weer voor de laatste type Roadmaster

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk


RM2015

Betekent dit dat er consesus is vwb de positie van de nokbuis tw op de klikpositie waarmee je dus het meeste stahoogte hebt? Heb even op de camping nagevraagd bij andere eigenaren van RMFS en hebben de nok allemaal op dezelfde positie als wij.