Camping Koelkast

Gestart door RonaldA, maart 13, 2010, 02:37:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

Blackraven

Citaat van: Kien op februari 19, 2013, 06:43:04 PM
Heeft iemand ervaring met de dometic wa3200 koelkast? Ik kan er 1 aanschaffen maar kan er bijna geen informatie over vinden...
Deze heb ik op het werk staan, maar ben er niet kapot van. Af en toe stoppen ze met werken en als je er dan 1 ? 2 dagen de stekker uittrekt werkt het allemaal weer prima (?) Ook als je de thermostaat gebruikt gaat het vaak mis. Heb het idee dat het printplaatje achter de thermostaat hier de boosdoener is en de boel in de war schopt. Voor mn vouwwagen heb ik een 1600egp die hetzelfde werkingsprincipe heeft en tot nog toe geen problemen, vermoedelijk omdat er niet zo'n 'slim' printplaatje in zit.
Overigens kun je het printplaatje overbruggen en de wa3200 continu laten werken in geval van nood is proefondervindelijk vastgesteld ;)
Verstuurd van mijn HTC Vision met Tapatalk

Kien

Dank voor de reacties.. indien wenselijk, kun je de printplaat dan makkelijk omzeilen?

Blackraven

Ja, kastje van de printplaat openen en dan kun je het schoentje van de stekker een plekje opschuiven zodat hij direct op het verwarmingselement is aangesloten (nog wel met de oververhittingsbeveiliging trouwens).

Kien

kon hem niet laten staan, 50euro,  kapje van de printplaat is dat dat ding midden onder in de koelkast??

Blackraven

Kapje zit ergens onderin, net rechts van het midden meende ik. Netsnoer komt daar ook binnen, kan eigenlijk niet missen.

Kien

Vraagje..... Hebben jullie de koelkast op plankjes staan?  Wil die kleine pootjes niet door mijn kuipzeil...

villeke

Welke pootjes bedoel je? Van zo'n speciaal krukje voor koelkastjes? Bij ons staat de koelkast op een omgekeerd leeg curver kratje. Werkt prima.

KlapFrog

Wij hebben onze koelkist op een koelboxstandaard staan. Eronder past precies een vouwkrat met allerlei losse spullen.
Life is what happens while you are busy making other plans. (John Lennon)

Kien

Heb pootjes onder de koelkast... goed idee, zo`n krat, moet in mijn geval een stevige zijn, weegt leeg 23 kilo.m :(

villeke

Een klapkrat zou ik niet doen maar de welbekende curvers gaan prima

ff

Onze koelbox stond direct op het kleed.
Eigenlijk half onder het bed, maar hij was te zwaar om te schuiven ;)

Kien

Onder het bed...... :J  prima plek.... dank.....