Tenttapijt in Cabanon Mercury

Gestart door Jasper15, mei 07, 2013, 10:51:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jasper15

Dag allemaal,

Wij zijn sinds kort de trotse bezitters van een Cabanon Mercury en nieuw op dit forum. Op jacht naar de laatste benodigdheden zijn we nu op zoek naar een tenttapijt. Wat opvalt is dat er geen tapijt te krijgen is in de maat van de voortent (3,5 x 4). Zijn er andere Mercury-bezitters die hier een oplossing voor gevonden hebben? Wij hebben kleine kinderen dus zien het niet zitten om met losse stukken te werken.

Qwaqa

Bij onze Columbia hebben wij gelijk via De Wit tent tapijt mee besteld. Het lijkt mij dat zij voor de Mercury dat ook nog wel kunnen doen.

Verstuurd van mijn Nexus 4

Jasper15

Dat is handig. Welk type tenttapijt heb je aangeschaft? En is dat helemaal op maat?

Qwaqa

Ja, het is op maat. Wel rechthoekig, dus de ietwat schuine voorkant van de tent zie je daarin niet terug. Ik denk ook dat dat niet handig is bij uitleggen, maar wij hadden dat wel verwacht.

Het is een ?Costa" vloerkleed. Oftewel gaatjes tapijt.

Verstuurd van mijn Nexus 4

Swede

er zijn kampeerwinkels die gaatjestapijt van de rol verkopen. Volgens mij zijn die standaard 5 mtr breed. Dan is het een kwestie van de juiste lengte en in de tent op maat knippen.
live life outdoors

sannie75

bij de Wit hebben wij een kant en klaar verpakt gaatjes tapijt in de juiste maat gekocht...ff goed zoeken denk ik  :#

oscar

Wij hebben onze op maat geknipt is goed te doen.

Kien

Wij hebben safaritex, bevalt goed, en is in passende maat verkrijgbaar

zippey

Wij hadden in onze Mercury ook het Costa tenttapijt. Hadden we meebesteld met de Mercury toendertijd. We vouwden de randen altijd naar binnen.

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk

Cabanon Malawi DL 2013 groen

Jasper15

Dank voor alle reacties, we gaan op zoek naar het juiste tapijt. Goed om te weten dat het dus wel bestaat.  :>