Scherm MET raam voor een Holtkamper Cocoon

Gestart door jari, mei 26, 2013, 05:11:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

marcmuts

Het ziet er erg netjes uit, ik vraag me bijna af waarom HK niet een "extended" verandascherm bied.

jozefien

Mooi gedaan, knap werk mijn complimenten. (Een panorama dak is ook leuk  :J :J :J)

jari

Citaat van: marcmuts op mei 28, 2013, 11:16:40 PM
Het ziet er erg netjes uit, ik vraag me bijna af waarom HK niet een "extended" verandascherm bied.

Ja dat vroegen wij ons ook af. En dank je wel voor het compliment.
Jevipro

jari

Citaat van: jozefien op mei 28, 2013, 11:22:03 PM
Mooi gedaan, knap werk mijn complimenten. (Een panorama dak is ook leuk  :J :J :J)

Hahahaha jaaaaaaaaaaa die is ook leuk!!

Jevipro

cocoonfan

Mooi gemaakt echt een goed idee. Lijkt me ook erg prettig om te hebben.  :J Ook een leuke uitdaging om zelf ook weer eens anders naar onze cocoon te kijken of wij ook nog weer iets kunnen veranderen of aanpassen. Leuk  ;)

retteketed

hé?
Helemaal gemist deze oplossing.
leuk om een resultaat van een ander te zien met "hands-on" foto's

Mooi en praktisch resultaat.

Veel plezier ermee.

jari

Citaat van: cocoonfan op juni 28, 2013, 12:21:47 PM
Mooi gemaakt echt een goed idee. Lijkt me ook erg prettig om te hebben.  :J Ook een leuke uitdaging om zelf ook weer eens anders naar onze cocoon te kijken of wij ook nog weer iets kunnen veranderen of aanpassen. Leuk  ;)
Het is ook erg prettig in gebruik!! We hebben hem nu 1x kunnen gebruiken en er zit nog 1 verbeter puntje aan maar het is echt ideaal!!
Jevipro

jari

Citaat van: retteketed op juni 28, 2013, 01:50:19 PM
hé?
Helemaal gemist deze oplossing.
leuk om een resultaat van een ander te zien met "hands-on" foto's

Mooi en praktisch resultaat.

Veel plezier ermee.
Dank je wel!! En we zullen er zeker veel plezier mee hebben. Het nhut ervan heeft zich al bewezen.
Jevipro