Onderkant keuken

Gestart door fetsevis, april 30, 2016, 04:59:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

fetsevis

Beste mensen,

Klopt het dat de onderkant/bodem van het keukentje van de Family S (de mijne is van 1998) van een plaat hout is gemaakt? Ik zou me zo kunnen voorstellen dat dit te maken heeft met het gewicht, maar ideaal vind ik het niet.

Door al die jaren spatwater begint het bij ons echt slecht te worden. Heeft iemand ervaring met vervangen van de bodem?

martijn82

Ik zou het niet weten. Ik heb een jongere model en die is van ijzer. Bel anders even met Ad van Roadmaster die kan je wel helpen

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

peter123456

ja, net als de rest van de vouwwagenbodem...............
nu roadmaster familie S, was holtkamper Family de luxe.....
heet tegenwoordig (g)roadmaster

Tom

Heb eerlijk gezegd nog nooit naar de bodem van de keuken gekeken. Nu ik toch deze week er mee bezig ben zal ik er ook eens een blik op werpen. De onderkant van de vouwwagen is bij ons goed en ik ga er vanuit dat dit bij de keuken ook zo is. Je zou het kunnen vervangen door betonplex?

olaf

Bij ons (bj 2000) is de onderkant keuken ook van hout.
The need for the many outweigh the needs of the few

Tom

Nou wordt ik wel nieuwsgierig, als ik vanmiddag weer thuis ben zal ik gelijk eens kijken waar onze keukenbodem van is vervaardigd.

martijn82

Net even gekeken. Mijn Roadmaster is uit 2007 en alles is van ijzer. Ik kan geen hout vinden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Tom

Heb net ook even gekeken, de bodem is van hout volgens mij met een dikke lag tectyl.