Universele ondertent te gebruiken?

Gestart door Emmie, juni 12, 2013, 08:57:40 AM

Vorige topic - Volgende topic

Emmie

Hallo Cabanonners,

Weet iemand van jullie of het mogelijk is een universele ondertent (gaan vast met van die klips om stokken) te gebruiken bij de Cabanon (Stratos)? Ik wil best een beetje improviseren met haakjes en dingetjes, maar als iemand van jullie bij voorbaat al weet dat het heel lastig is begin ik er niet eens aan ;-) Alvast bedankt!

Groetjes! Martine

Kuipje

Wij hebben een universeel ondertentje, maar hebben die met drukkers vast laten maken. Drukkers op de lipjes van het tentje en drukkers op het hout. Dat heeft een bedrijf hier in de buurt gedaan. Of het kan op de manier zoals jij zegt weet ik eigenlijk niet.

Angel

Geen idee hoe het met cabanon zit, maar wij hadden ook van die universele tentjes bij onze jamets en die maakte we altijd vast aan de bedbodem met een tai-ripe en lieten die altijd zitten dat moet bij een cabanon ook vast mogelijk zijn.

muis

Aan de tentjes zitten vaak klemmen die je heel makkelijk aan de beddenplank  schuift. Wij zetten de andere altijd aan de bak vast :J

Bosje

En drukknopjes zijn heel eenvoudig zelf te plaatsen, heb ze standaard in mijn koffertje zitten.
Op die manier past een universeel tentje prachtig onder elke klapper! (Mits er ruimte is uiteraard)

superkoe32

Wij hebben een universele ondertent bij onze Cabanon Mercury gekocht. Past prima!

Emmie

Thanks allemaal  8) Dan gaan we er 2 bestellen  ;)