des Allouettes meeting 2013

Gestart door Miss BBQ, augustus 01, 2013, 05:01:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

Miss BBQ

Wij zijn ook ff op Des Allouettes..dit jaar op uitnodiging van Arjan en uiteraard Ben Ineke Theun en Nynke.
wie is er nog meer geweest weet dat Marcel en Suus waren...wie was er nog meer dit jaar...maar we komt er volgend jaar
allemaal??????

bensi

En het was uiteraard hartstikke gezellig, Anne-Marie, Richard en Rory, bedankt voor de gezellige dag.

Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

theun

volgend jaar een grote meeting er van maken  :J :J bedankt voor de gezellige dag :zw :zw    W: W: W:

Alex

Wij slaan over zit hier niet echt op te wachten als ik op vakantie ben. ;P

Sent from my HUAWEI G510-0100 using Tapatalk 4 Beta

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

bensi

Citaat van: Alex op augustus 01, 2013, 05:51:30 PM
Wij slaan over zit hier niet echt op te wachten als ik op vakantie ben. ;P

Sent from my HUAWEI G510-0100 using Tapatalk 4 Beta
dit zijn van die spontane ontmoetingen, dat zijn juist de leukste
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country

muis

Dat ziet er gezellig uit :J  Als de vakantieperiode wat meer overeen zou komen voor ons misschien ook wel een optie.

macduke

Ah, dat is zeker de straf dat ik me nog steeds niet voorgesteld heb op het forum; op het goede moment op de goede camping staan en dan toch de meeting missen...

Alex

De camping mag wel eens een fikse korting gaan geven .;P

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G510-0100 met Tapatalk 4

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

bensi

Citaat van: macduke op augustus 04, 2013, 09:03:28 PM
Ah, dat is zeker de straf dat ik me nog steeds niet voorgesteld heb op het forum; op het goede moment op de goede camping staan en dan toch de meeting missen...

macduke

We zijn er nog. En dat is inderdaad onze Cocoon.

Alex

Tijd dat smitveld een cocoon ontmoet. ;)

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G510-0100 met Tapatalk 4

CEO

Mooi dat digitale tijdperk... De plekken zijn inderdaad ruim op Des Alouettes, maar volgens mij is alles nog steeds op loopafstand...
If you choose not to decide, you still have made a choice!