Voorjaars bijeenkomst Erica.

Gestart door Alex, januari 25, 2014, 10:05:26 AM

Vorige topic - Volgende topic

Grumpy

Was leuk om een keer wat mensen live te zien. Even gezellig geklets (en beloofd er iets over op het forum te zetten  :#) .

Jootje1710

Het was gezellig vanmorgen om 10 uur bij Erica. Lekker bijgekletst met Wilma en Frankie en daarna stadten met mijn mams en zus in Veenendaal.
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Frankie

Het zit er voor mij op. Leuk om  met een aantal forumklappers geklept te hebben. Kom zondag nog wel even langs om mijn keychord af te geven en de  droppies aan te vullen :J

mavi

Leuk om Muis en Frankie live te zien! Enne, ik heb mijn hoofd gestoten in de Combi Camp

C5CCV

Dat iemand met een Cocoon dat nou moet overkomen  ;)

Jos Montana

Weer thuis na een bezoek aan Erica. Altijd leuk om wat gezichten van het Forum te zien.
Meteen maar een donatie gedaan, sleutelhanger gescoord en mijn eerste aankopen met de ledenpas

Frankie

Vandaag toch langer gebleven dan gepland. Maar dat was uiteraard niet gebeurd als het niet gezellig was. :P Leuk om weer een aantal  enthousiaste forumleden ontmoet te hebben. :J

par

Het was zeker leuk om eens wat gezichten bij forumnamen te zien. Iets te lang gebleven, gelukkig konden we het bezoek thuis nog klem rijden in de straat  :#

KlapJoeri

Weer even helemaal in kampeer-sferen gekomen vandaag :)
De Isabella GripOn klemmen met de clubpas gekocht en gezellig gekletst met het vouwwagenclub.info promotieteam ;)
The cold never bothered me anyway.....

Alex

Zie het al de clubpas is goed gebruikt.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

john1311

Het was gezellig druk bij erica. Leuk even kennis te maken met andere leden  :>
Verder ons verdiept in de combi camp country ( mooie klapper hoor).
En de pas gebruikt voor een nieuwe drukregelaar met slang.

muis

Het was super leuk om weer zoveel mensen te zien en te ontmoeten.  Bedankt voor de gezelligheid.   pas is zeker goed gebruikt.  Wat ik van leden,  ondernemers en toekomstige leden hoor is hoe belangrijk het is dat het forum zo divers is en niet alleen voor 1 groepje van 1 merk.   Daarnaast natuurlijk de ervaringen van gebruikers  :J

Iedereen bedankt voor het delen van je ervaringen,  met z'n allen hebben we al veel mensen geholpen :> en laten we hier vooral mee doorgaan :J :J

herowebe

Ik sluit mij hier volkomen bij aan!   WW
Het was superleuk om zoveel enthousiaste medeforummers te ontmoeten en weer te zien!

Alex

Citaat van: muis op maart 16, 2014, 09:12:59 PM
Het was super leuk om weer zoveel mensen te zien en te ontmoeten.  Bedankt voor de gezelligheid.   pas is zeker goed gebruikt.  Wat ik van leden,  ondernemers en toekomstige leden hoor is hoe belangrijk het is dat het forum zo divers is en niet alleen voor 1 groepje van 1 merk.   Daarnaast natuurlijk de ervaringen van gebruikers  :J

Iedereen bedankt voor het delen van je ervaringen,  met z'n allen hebben we al veel mensen geholpen :> en laten we hier vooral mee doorgaan :J :J
Altijd leuk om te horen dat de viesie nog steeds relevand is.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Drummer-64

Gisteren met Appeltje bij Erica wezen winkelen en uiteraard even met Wilma en Frank staan kletsen. Wat foto's gezien van de camping van het voorjaarsklapweekend (dank Wilma) Wij hebben er zin in!
Wij waren trouwens verrast door de grote opzet van het evenement. Leuk.