Keuken Cocoon zelf gemaakt

Gestart door blackeagle, maart 22, 2014, 01:36:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

blackeagle

Hey allemaal

ik heb zelf een keuken gemaakt voor de Holtkamper Cocoon met trots laat ik deze zien ook op youtube
doe u voordeel ermee

http://youtu.be/lnAng718Kqk

Groet Jeffrey

Paulvh

Schitterend. Maar ik vraag mij af, staat de keuken niet erg ver naar voren op de dissel?

Yella

Mooi gemaakt. Maar welke kist heb je gebruikt en waar komt deze vandaan? Wij zijn nog zoekende naar een Cocoon, maar er worden regelmatig Cocoons aangeboden zonder keuken, dus dan maar zelfbouw. En welke maten heeft de kist?
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

DrogeR

Inderdaad mooi gemaakt!
@JelleJawa, ik heb de defender KA74 op het oog (www.koffersenkisten.nl). De 013 komt qua afmetingen aardig overeen met de base kitchen van HK zelf (1550 x 550 x 465 mm binnenmaat).

jari

Leuk om het filmpje te zien!! Mooi gemaakt. TOPPIE heel veel plezier er mee!
Jevipro

spikehome

Yella

Citaat van: DrogeR op maart 22, 2014, 03:15:05 PM
Inderdaad mooi gemaakt!
@JelleJawa, ik heb de defender KA74 op het oog (www.koffersenkisten.nl). De 013 komt qua afmetingen aardig overeen met de base kitchen van HK zelf (1550 x 550 x 465 mm binnenmaat).
De 013 zie ik niet staan, alleen 012 en 014. Die laatste is me net even te groot. Maar mooie kisten, net die van Zarges. Die grote Zarges heb ik laatst gezien op een XL Off Road die we hebben bekeken, maar voor ons afviel vanwege de hoogte van de zeer mooie James Cook keuken. De Defender prijzen zijn ook wat netter dan die van Zarges.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

olaf

The need for the many outweigh the needs of the few