Keukenwieltjes

Gestart door PetraL, maart 16, 2014, 02:50:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

PetraL

Zouden de keukenwielen van een roadmaster ook op/onder een cabanon keuken passen?

Drikusniet

Ik verwacht eigenlijk wel, zolang de buisjes er maar om heen passen. Het handigste is om even te kijken wat voor afmetingen jouw pootjes hebben (die van mijn cabanon (malawi) keuken zijn vierkant 20 x 20 mm). Je kunt altijd aan de adverteerder vragen wat de binnenafmetingen zijn van de buisjes aan de wielen.
Je moet wel de plastic voetjes van je keuken verwijderen, want die zitten in de weg. Dus zonder wielen kun je hem dan niet zomaar meer gebruiken. Je kunt er wel vierkantje kunststof doppen indoen, en eventueel plankjes eronder voor zachtere grond.

PetraL

Thnx voor je antwoord! :-)

muis

Misschien vind je HIER ook nog wat ideeën :J

GJT

Ik kan de foto's uit het door muis bedoelde topic niet meer vinden op mijn schijven en kennelijk staan ze niet meer op imageshack? Maar ik vond onderstaand plaatje nog via google.

Ik heb destijds zelf iets gemaakt met een as, wat stoppers, dopjes en een paar wielen uit de bouwmarkt. Je verplaatst de keuken dan als kruiwagen. Werkt perfect en blijft superstabiel. De wielen konden blijven zitten.

PetraL