Help, heb 2 wanden over...

Gestart door marlies174, augustus 23, 2013, 09:50:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

marlies174

Hallo,

Wij hebben net een 2e hands jamet arizona gekocht uit 2008. Hij ziet er nog prachtig uit en we wisten dat er een luifel en inritsbare zijwanden bij zaten. maar we pakten hem vanavond eens goed uit en toen kwamen we nog 2 wanden tegen die je kon ophangen met klitteband...???
We hebben hiervoor een oude louisiana gehad, maar die had dit niet...
Waar moeten die wanden, of is dat voor het Module concept?? We hebben er niet echt een boekje bij zitten die het uitlegt.

Dus Help... Wie weet waar die wanden moeten?
Alvast bedankt,

Groetjes Marlies

mars

Is dit niet voor in de voortent? Als extra scheidingswand, keukenwand, kleedruimte... you name it.

marlies174

Nee ze zijn echt voor de buitenkant, zitten in allebei een raam... Dus denk dat ze misschien voor de luifel ook zijn? Maar als dat zo is, waarom dan ook de luifel zij wanden die ik in kan ritsen? Is dat normaal dat je dubbele wanden er bij krijgt?

djaanhetrot

misschien zijn het de wanden om de erker onder de luifel te maken??
hier staat wel een foto tussen:
http://www.jamet.nl/jamet-types/fotogallerij-2012/

groeten,

dj

marlies174

Hoi ja daar heb ik ook aan zitten denken, maar waarom dan 2 extra wanden en maak je die dan vast met klitteband?? Ik kan nergens een goede beschrijving van het module concept vinden..

RobB

Zijn de doeken rechthoekig of meer trapezium gevormd? Bij de laatste zou je eens kunnen kijken of ze aan de voorkant van de luifel passen.
Waarom kiezen tussen een vouwwagen of een caravan?

DannyST

Kun je een foto maken van die wanden?

marlies174

Hoi, ik denk dat ik het al weet. het zijn rechthoekige wanden, en ik weet bijna zeker dat ze ook gewoon in de luifel moeten! in ieder geval heel erg bedankt allemaal!

twingo2

Je bedoeld vr de luifel de ramen aan de zijkant en dan het gordijn denk ik zelf

KampeerFan

Citaat van: marlies174 op augustus 24, 2013, 05:01:43 PM
Hoi, ik denk dat ik het al weet. het zijn rechthoekige wanden, en ik weet bijna zeker dat ze ook gewoon in de luifel moeten! in ieder geval heel erg bedankt allemaal!

Zo alles te lezen vermoed ik dat ook. Onze luifelzijwanden in de Louisiana hebben ook een klittenband bevestiging. Is het met een raam en gordijn?

marlies174

Ja klopt er zitten ramen in met gordijnen ervoor. Maar ik vond het zo raar omdat we dan een dubbele set met zijwanden van de luifel hebben,.. eentje die inritsbaar is en dan deze die met klitteband te bevestigen zijn.

boswachter

Er is op het forum nog iemand op zoek (in een ander draadje....) ;)

Wvdhoven

Hoi Marlies174,

Ik ben op zoek naar een set luifel-zijwanden voor een Louisiana.
Wellicht kan ik ze van je overnemen?