Oude combi camp

Gestart door Hj, april 21, 2014, 11:55:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

Hj

Ik zou dolgraag een oude combi camp willen, zo'n Bordeaux kleur voor 4/5 personen.
Heeft iemand met dit model ervaring? Ik ben een complete leek....

Alex

Heb je specifieke vragen want een cc is over het algemeen wel goed.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

bensi

Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Hj

Inderdaad die eerste link zou ik graag willen hebben!
Mijn vraag is kan je op de deksel nog dingen vervoeren?
Want ik begrijp dat je in de wagen zelf niks kwijt kan?
En daarmee bedoel ik het model in de eerste adv, weet niet of die een naam heeft :)

bensi

Citaat van: Hj op april 22, 2014, 09:38:08 PM
Inderdaad die eerste link zou ik graag willen hebben!
Mijn vraag is kan je op de deksel nog dingen vervoeren?
Want ik begrijp dat je in de wagen zelf niks kwijt kan?
En daarmee bedoel ik het model in de eerste adv, weet niet of die een naam heeft :)
Lijkt me het meest voor de hand liggend om die vragen aan de verkoper te stellen  :)
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country

Hj

Wil ik ook doen maar ze neemt de telefoon niet op en ik wil het NU weten  :>

C5CCV

Ik zou niet weten waarom je geen spullen op het rek kunt vervoeren; wij hebben er ook altijd wat zaken onder het zeil liggen, meestal logeermatrassen voor de kinderen en de stoelen. Dat gaat prima. Je moet er wel rekening mee houden dat je de zaken die je er op legt ook af moeten voordat je hem open kunt klappen. Dat klinkt en is logisch maar het belemmert je wel in de snelheid van het klappen.

Hj

De wagen die we wilde is al verkocht, waarschijnlijk door een opkoper want bij iedere kar die ik bekeek stond die naam er ook bij als bieder  :?
Als iemand er hier nog 1 heeft tegen een leuke prijs houden wij ons aanbevolen!

bensi

Citaat van: Hj op april 22, 2014, 11:08:39 PM
De wagen die we wilde is al verkocht, waarschijnlijk door een opkoper want bij iedere kar die ik bekeek stond die naam er ook bij als bieder  :?
Als iemand er hier nog 1 heeft tegen een leuke prijs houden wij ons aanbevolen!
http://link.marktplaats.nl/m799046969

Hj

Had ik gezien! Mooi ding alleen te klein :(
Heb er 2 die echt nog in de tent moeten slapen, 2 oudste kunnen in een bijzettent :)

Hj

Nou de combi camp zetten we uit ons hoofd.......morgen kijken bij een camplet.
Van een oud echtpaar geweest en prachtig hoe de man er over sprak.
3 jaar geleden een nieuwe tent op gezet....
Ben heel benieuwd! Hopelijk is het morgen een beetje weer!

Alex

Is een snelklapper dus kan altijd even tussen de buien door.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden