Waar zijn deze gespen voor? (Cc venezia)

Gestart door Vouwwagen groentje, augustus 11, 2020, 09:31:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

Vouwwagen groentje

Kan iemand mij vertellen waar deze sluiting voor dient. Het zit aan de binnenkant van de voortent van een combicamp venezia. Net boven het witte driehoekraam. Je kunt de 2 zwarte gespen aanelkaar klikken maar dat heeft geen enkel nut??

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

CEO

De CC blinkt uit in mogelijkheden, maar niet in documentatie. Er kan heel veel met deze wagen, ga er gerust vanuit dat alles zijn nut heeft. Helaas is het meeste niet beschreven...

De gespen zijn er om als je de voorwand hebt opgerold vast te zetten. Dat levert iets meer doorloophoogte op omdat de vorm van het frame wordt gevolgd.
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Vouwwagen groentje

Beste CEO,
Dat dachten wij ook altijd I:, tot we het dit jaar uitprobeerden om er achter te komen dat we net als jou een denkfout maken. Om de rol er tussen te draaien zou 1 gesp aan de buitenkant en 1 aan de binnenkant moeten zitten ::). Zoals ze nu zitten kan dat niet :H

Ik goop dat er nog meer mensen reageren :O.

CEO

De rol (bij mijn wagen gesplitst in twee delen) komt er niet tussen, maar wordt iets omhoog getrokken.

Vouwwagen groentje

We zitten wel goed te denken dat het is om het een stukje omhoog te halen maar onze voorkant mist gespen of linten om de rol vast te zetten. Ik kan wel wat verzinnen door gebruik te maken van de gespen van het dak links en rechts. Die zijn er om een halve luifel te maken.
Misschien heeft iemand anders nog een idee? 

CEO

Oei, dan is jullie Venezia iets ouder dan ik had ingeschat.

Ken je de instructiefilm van Combi-Camp al? Daar komt de clip ook in langs, als je het voorpand gebruikt als extra luifel.
Even google-en op combi camp op youtube.

Vouwwagen groentje

Aha, dank je wel!! Dat zal het zijn. Ik ken de videos wel maar daar had ik nooit zo op gelet. Het is dus echt alleen om het diek recht te maken (de half ronde bovenkant) om er een luifel van te maken.
Anders zit er een zakker in het midden.
Hèhè dat weten we dan ook weer. Super bedankt CEO ☺️☺️

Vouwwagen groentje

Hier enkele screenshots van de combicamp video waar de oplossing van het raadsel staat. Alleen wij gebruiken die optie eigenlijk nooit omdat het er zo duf uitziet. ... en we hebben een mooie witte luifel dus...