Iemand ervaring met Bo-Camp Proviandkastje (hangkastje keuken)?

Gestart door Ccindy, mei 14, 2014, 09:29:30 AM

Vorige topic - Volgende topic

Ccindy

Ik ben al een tijdje op zoek naar dit kastje:

Nu heb ik hem eindelijk gevonden (is niet meer leverbaar, dus moest zoeken naar iemand die hem nog op voorraad had), maar vraag me af of het een handig kastje is, of dat hij bijvoorbeeld snel stuk gaat. Hij is nl. door vrijwel alle aanbieders vervangen door dit (veel duurdere) kastje:

Don't be afraid to fail, be afraid not to try

jari

Wij hebben er 2 gehad maar ook weer weg gedaan. De plankjes kantelen als je het niet goed belaad. Voor ons geen succes.
Jevipro

klapbar

Hoi,

Ik heb er nog twee liggen.
Als je ze over wilt nemen hoor ik het wel!

gr
Dé vouwwagenamateur!

muis

Die bovenste hebben wij ook gehad. Leek zo handig maar... als we hem aan de zijkant wilde hangen ging dat ding helemaal scheef hangen tegen het doek.  We hebben hem nog een paar keer in de wagenbak gehangen aan de middelste stang wat dan hing hij vrij. Maar ja dan botste 1van de kinderen er tegen en lag alles weer op de bodem van het kastje. Ik heb de schaar erin gezet en de plankjes zijn als tekenbord gebruikt. Daarna met een flinke vaart de afvalbak in ::) ::)

Ccindy

Bedankt! Ik had er toevallig eentje in het echt gezien bij kennissen en die vond ik ook al gammel, dus toch de onderste besteld. Tijdens het klapweekend uitgeprobeerd en hij is ideaal!!!
Don't be afraid to fail, be afraid not to try