Verlichting Cabanon Mercury

Gestart door fredmans, november 14, 2014, 12:51:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

fredmans

Goedendag,

Geheel nieuw op dit forum wil ik graag ervaren Cabanon (Mercury) gebruikers advies vragen.

We hebben een nieuw Cabanon Mercury gekocht welke in het voorjar van 2015 geleverd gaat worden.

Nu is onze vraag hoe en wat voor soort verlichting op te hangen in de voortent/onder het luifel.
Onze voorkeur gaat uit naar verlichting die aan te sluiten is op het stroomnetwerk, we willen in principe geen lantaarnachtige lampen.

Ben benieuwd wat voor tips jullie voor ons hebben.

Michiel van der Wijst

Wij hebben van die knijplampjes hangen.
Van een kleerhanger de haak vanaf gehaald en dat in een klein plankje bevestigd. Zo kan je de haak om de buis hangen en het knijpspotje overal richten waar je wilt. Werkt echt handig.

superkoe32

Wij gebruiken de "bullit"lampen, het haakje die erbij zit past precies om de boog"stang"
1tje in het slaapvertrek, 1 in de voortent en 1 onder luifel :#

LL

In de voortent knijpspotje van Ikea, Jansjo. (Nav meerdere mensen hier)  Onder de luifel gebruiken wij gaslamp, dus daar kan geen tip.
En in de slaapcabine een hele goedkope "zaklamp' van de Hormbach met een haakje die om de buis kan.

PetraL

Echt veel kun je niet ophangen, alleen in het midden van de ronde buizen. Daar waar het stof (wat over de buizen zit) samen komt.
Bij de action heb ik een los led lampje-ding met bewegingssensor gekocht voor een paar euro. Ontzettend blij mee! Deze maak ik met een bindbandje vast aan de eerste buis (vanuit de wagenbak gezien). Nogmaals: vet ideaal!

Voor de rest hebben wij losse lampen, zaklamp en lantaarnlampjes (op batterijen).
En 1 looplamp met stekker voor (tijdelijke) mega verlichting.

fredmans

Iedereen tot dus ver dank.
We zullen hiermee aan de slag gaan.

Verdere reacties blijven welkom....

We zijn sowieso erg benieuwd hoe de Cabanon Mercury ons gaat bevallen!!!!! (na eerst Trigano Oceane te hebben gehad)