(instructie) Jametic 2004

Gestart door pronk01, augustus 03, 2009, 12:04:37 AM

Vorige topic - Volgende topic

pronk01

Dag allemaal  ;)

Enige weken geleden kochten wij een schitterende Jametic, bouwjaar 2004. Helaas ontbrak het instructieboekje/de opzetinstructie.
Met de hulp van vriendelijke mensen op internet kon ik toch wat gegevens verzamelen, met name over het opzetten van de Jametic. Van deze gegevens heb ik een soort boekje (opzetinstructie) gemaakt in pdf-formaat.

Ik wil dit graag met jullie delen in de hoop dat meer mensen er handig gebruik van kunnen maken.   :J
Je kunt er bijv. een boekje in A5 formaat van printen, of een aantal losse pagina's op A4 printen, plastificeren en in de vouwwagen bewaren.
Ik ben er ontzettend mee geholpen. Als e.e.a. niet compleet is, of iemand heeft handige aanvullingen, dan hoor ik dat graag, zodat ik e.e.a. snel kan aanpassen.

Groetjes Prowitt.

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

axel.other

Hartelijk bedankt.
Het is echter wel jammer dat in de download op elke bladzijde dwarst door plaatjes en tekst heen dat hij van de vouwwagenclub.nl gedownload is.

jannie

Ik ga alle tips meenemen en als het weer het toelaat het dit weekend uit proberen.
Fijne Pasen

manon1965

wat handig, ik heb voor een paar weken geleden een tweedehands jametic gekocht. Makkelijk om deze uitleg achter de hand te hebben. Gelukkig hebben onze verkopers de moeite genomen voor een hele uitleg en uitklapmoment.  WW