Cocoon XL gekocht! nu gaat het beginnen... :)

Gestart door h2o, januari 18, 2015, 07:31:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

bert m

Chapeau. Mooi gedaan en goed stukje vakwerk om je klapkar nog meer naar je eigen wensen aan te passen.

:off Bij het zien van de foto's blijf ik het een raar ontwerp vinden om de dissel recht voor de keuken de voortent in te laten steken.

Yella

Citaat van: mar-ine op mei 26, 2015, 06:59:52 PM
Heb je voor geen steunpoten dan?
Cocoon heeft alleen achter 2 steunpoten. Er zijn overigens wel losse steunpoten te koop bij HK. Maar dan moet je weer met losse dingen gaan liggen klooien.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

h2o

We hebben disseltafel en dan heb je er geen last van. Als hij omgedraaid wordt kogeldruk toch wel een issue denk ik.

Wat foto's van het frame:
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car....

h2o

When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car....

h2o

Zijn 2 stoelframes van een Renault megane, deze zijn vrij laag

CJ-Petra

leeuw

Ik heb het ook gehad met het afspannen van de wagentent dat de bak scheef word getrokken. Kan zomaar 2 a 3 centimeter verschillen. Sindsdien let ik daar wel op bij het opzetten. Zet eerst twee haringen aan het kuipzeil bij de wagenbak, voor en achterkant. Dan pas de rest van de tent met het frame naar links afspannen. Gekeken naar de voorkant van de wagen. Maar wij hebben dan ook geen keuken. Dat scheelt ook wat tegengewicht