Aparte zakjes voor haringen

Gestart door AnnekeCornee, juli 12, 2016, 06:39:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

AnnekeCornee

Omdat we het onhandig vinden dat alle haringen altijd door elkaar zitten, hebben we van oude spijkerstof zakjes genaaid per soort haring (rotspen, V-vormig lang en kort, simpele 'haakjes' en nylon). De haringen op de zakjes zijn van flock.
https://goo.gl/photos/88zWj2fvd3t2Kcr59

JeroenGouda

Ik heb op het voorjaarsklapweekend een heel mooi toilettasje gekregen die ik, samen met holtkamper zakje wat erbij zat, er nu voor gebruik.
alpenkreuzer parade royal met panoramatent 1996

KenJo

Handig! Ik gebruik allerlei verschillende zakjes en als ik zou onthouden welke haringen in welk zakje zitten zou dat onwijs makkelijk zijn. Maar ja....
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

vic36shorty

Citaat van: KenJo op juli 13, 2016, 04:13:18 PM
Handig! Ik gebruik allerlei verschillende zakjes en als ik zou onthouden welke haringen in welk zakje zitten zou dat onwijs makkelijk zijn. Maar ja....
Op de lange duur zie je door de zakjes het zakje niet meer

KenJo

aaaaaah is dat het!? Ik dacht al dat het aan mij lag  :P
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Zeldenrust

Heerlijk toch om alles zo te organiseren. Ik kocht een lelijk opbergdoosje wat ik met een paar stickers een beetje heb opgepimpt. Nu liggen alle haringen overzichtelijk voor het pakken.

De Zambezi is de onze, gefotografeerd met Hemelvaart op de Veluwe en met Photoshop voorzien van een avontuurlijk achtergrondje.
Zambezi River Camp Cross-road 2016

MarcelA

Ik gebruik twee oprolbare gereedschaptasjes.
Ze liggen nu in de vouwwagen dus heb er geen foto van. Ik heb ze via ebay en ze zijn vergelijkbaar met die van het plaatje.