Mercury: afmetingen bermkeuken comfort

Gestart door VanDijk, augustus 05, 2014, 08:45:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

VanDijk

Dag forum-genoten,

De afgelopen week heb ik veel gelezen over vouwwagens, keukens, kranen, merken, accessoires, et cetera.
Heel informatief allemaal wat echt helpt voor een mogelijk "nieuwe" gebruiker :-)
Cabanon is het merk dat bij ons bovenaan staat, met de beste prijs/kwaliteit verhouding.
Onze voorlopige keuze qua type is nu de Mercury.
Hierover heb ik nog een vraag:

We willende comfort bermkeuken nemen, met een losse kookplaat.
Kan iemand mij vertellen wat de afmetingen zijn van het linker "kook deel", dus waar de losse gaskookplaat moet staan?

Dankjewel alvast!

Groeten Joep

Yvonne01

Mijne is met kookplaat dus kan je helaas niet hrlpen.

Goeie keus trouwens :O

stalensnuitje

This is your lucky day, ik heb net dit weekend de boel opgemeten in de showroom, omdat wat voorbereidend werk te kunnen doen ;-)

Even proberen via de app, als het goed is, zit er een foto in de bijlage. Laat maar weten als er iets onduidelijk is.

VanDijk

Fantastisch, stalensnuitje!
Het is me helemaal duidelijk :-)

Mijke

In de hoop dat er op zo'n oud topic nog een reactie komt: in de foto van het keukentje staan bij een aantal vakken twee verschillende maten. Waar zit dat verschil in? Zijn dat de balkjes van het frame die uitsteken aan de binnenkant (en dus aan de achterkant/zijkant langs de bodem een centimeter of twee wegsnoepen)?

We hebben onze nieuwe Cabanon Manga (met hetzelfde comfort keukentje) een beetje te enthousiast naar de stalling gebracht na het afhalen afgelopen dinsdag en zijn vergeten even de maten op te nemen...  ::)

En nu ik toch bezig ben: weet iemand de binnenmaten van het loopdeel tussen de bankjes? Hoogte/breedte/diepte? Wij hebben een Manga maar als het goed is heeft die precies dezelfde wagenbak als de Mercury en is alleen de voortent anders.

Yvonne01

Ik denk dat bij de kleinste maat rekening is gehouden met de opstaande rand. Dus welke maat ertussendoor zou passen...
Zeker weten doe ik het niet :?

Drikusniet

Er zit constant 25 millimeter tussen. Dat is bij onze keuken ook het verschil, ook al hebben wij de luxe keuken. Het dus: maat aan de voorkant - maat binnenin.

Mijke

Super, dank je wel. Dan hou ik gewoon de smalste maat aan, weet ik zeker dat het past.