Trigano maakt nieuwe tentstokken voor onze Chantilly

Gestart door wezenveld, maart 26, 2013, 10:06:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

wezenveld

Vanaf het moment dat wij onze (overigens heerlijke) vouwwagen Trigano Chantilly hebben gekocht hebben we geworsteld met de stokken van de voortent. Nooit kregen we hem helemaal goed, zelfs met de fantastische hulp van Caspar en Bensi lukte het niet voor de volle 100% . We hebben later vernomen dat er meer mensen met een Chantilly hetzelfde probleem hebben. Maar..de tent stond op het Hemelvaartweekend vorig jaar knap strak. We waren al helemaal trots. Ja, tot er in de week na dat weekend een mini tornado over het veld trok en onze tentstokken het begaven. Met behulp van een aantal medekampeerders hebben we het met onder andere boogsteunen allemaal weer voor elkaar gekregen.
In de zomervakantie dacht ik, kom we zijn nu in Frankrijk laat ik hier bij de tentzaken eens informeren of ze ook een paar nieuwe tentstokken voor ons hebben dan zijn we van dat hele gezeur af. Nou nee dus. Niet gelukt. Woest was ik.   :( Bij thuiskomst meteen naar Pauw in Heerhugowaard gereden, het probleem van de zwakke stokken uitgelegd en aan de hand van het opzetschema uitgelegd welke stokken ik wilde bestellen. Ik wist toen al dat het wel een paar maanden zou kunnen gaan duren voor ik ze in huis zou hebben. Maar dat vond ik geen probleem. Afijn. In december eens bellen hoe of het ervoor stond. Pauw: nee, ze hadden nog niets in huis, Trigano deed moeilijk blablabla. Ze zouden het nogmaals proberen. In februari werd ik gebeld.... je raad het nooit!!!!! Er bleek sprake van miscommunicatie te zijn, oftewel een vertaalfout! Trigano bleek uiteindelijk helemaal niet moeilijk te doen. Pauw kreeg te horen dat het model niet meer gemaakt wordt en dat er dus geen stokken meer voorradig waren.De vertaler heeft mogelijk niet op zitten letten en dacht dat Trigano niet zou leveren. Maar wat bleek nou: Trigano heeft speciaal voor onze Chantilly nieuwe stokken gemaakt. HULDE HULDE HULDE!!!    :) :) :> :>   

Alex

Kijk en dat voor een Trigano.
Dus die weten ook wat service is.
Kunnen jullie weel lekker weg met je wagen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

poldertoerist

dat is zeker hulde!

Zou je bijna afgehaakt zijn vanwege het slechte frans van de dealer...
Adventure Awaits

nieuweklapster

DaSiSo

Kunt u mij misschien vertellen wat de kosten voor een nieuwe set tentstokken waren?

Gompiep

Super aktie  :> van Trigano, wij lopen tegen het zelfde probleem aan en zou dus graag horen wat een nieuwe set stokken voor de voortent kost en via welke weg ik deze het beste kan bestellen? Al vast bedankt voor jullie reactie's en hulp.