Roadmaster family s uit 2001

Gestart door elmoiwan, juli 06, 2016, 10:45:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

elmoiwan

Hallo,

Ik kan een Roadmaster Family S kopen uit 2001 voor 1100 euro. Is dat niet te veel geld voor een vouwwagen van 15 jaar oud? Hoelang kan zo'n vouwwagen nog mee? Waar moet ik op letten bij de aankoop? Zijn er nog onderdelen voor te vinden? Er zit geen imperiaal bij. Ik zelf heb een Roadmaster Ideal staan met imperiaal. Past die ook op een Family S. Zo nee, waar kan ik een imperiaal vinden?
Hoop vragen. Hoop dat jullie passende antwoorden hebben. Alvast bedankt.

martijn82

Lijkt mij een redelijk prijs. Ik weet alleen niet wat er allemaal bij zit. Roadmaster zijn degelijke vouwwagens. Als er normaal mee omgegaan is kan hij nog een tijdje mee. Onderdelen zijn er nog voor te krijgen. Roadmaster bestaat nog en de family s wordt nog steed gebouwd. Of de imperiaal weet ik niet. Zou je even aan Ad van Roadmaster zelf kunnen vragen. En die heeft voor de family s ze wel op voorraad liggen. Waar je op moet letten: hoe zie het doek er uit. Geen grote vlekken van hars en of vogel poep. Zie je extreem veel roest. Kijk naar de staat van de banden. Is er schimmel. Hoe zijn de stokken. En vooral hoe is je gevoel. En het allerbelangrijkste als hij in Liempde te koop staat kijk uit. Daar staan paar verhalen over op dit forum. Succes

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Kamperfoelie

Sorry, dat is in Boxtel. Er staat er weer één op marktplaats. Deze keer onder de naam Mai, maar hij heeft verschillende namen, ook Bron.

martijn82

Citaat van: Kamperfoelie op juli 07, 2016, 03:30:06 PM
Sorry, dat is in Boxtel. Er staat er weer één op marktplaats. Deze keer onder de naam Mai, maar hij heeft verschillende namen, ook Bron.
Liempde is van de gemeente Boxtel

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

MoveToGo

Even bellen van tevoren en informeren. Als hij er meerdere RMs heeft staan dan is het de beruchte man die op het forum is genoemd. Vraag Ad maar eens wat hij al heeft gezien. En inderdaad: Hij adverteert vanuit Boxtel en Liempde onder diverse namen (wij zijn er vijf jaar geleden geweest en snel weer vertrokken).

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

olaf

Citaat van: elmoiwan op juli 06, 2016, 10:45:34 PM
Hallo,

Ik kan een Roadmaster Family S kopen uit 2001 voor 1100 euro. Is dat niet te veel geld voor een vouwwagen van 15 jaar oud? Hoelang kan zo'n vouwwagen nog mee? Waar moet ik op letten bij de aankoop? Zijn er nog onderdelen voor te vinden? Er zit geen imperiaal bij. Ik zelf heb een Roadmaster Ideal staan met imperiaal. Past die ook op een Family S. Zo nee, waar kan ik een imperiaal vinden?
Hoop vragen. Hoop dat jullie passende antwoorden hebben. Alvast bedankt.

Pas op! Lees onderstaand topic maar eens door

http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=13144.50
The need for the many outweigh the needs of the few