muggengaas slaapgedeelte

Gestart door Miirjam met Livingstone, juli 30, 2016, 04:34:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

Miirjam met Livingstone

Tja, dan ga je ineens aan alles twijfelen. Op de foto's op de site zie ik bij het grote bed een dubbele laag: een met muggengaas en daarbij een gewone laag met dun doek (binnententmateriaal). Op de prijslijst staat dat de binnentent 100% mugdicht is. Wij hebben een standaard bed, we hebben in de binnentent alleen twee driehoeken met gaas, maar zeker geen 'deuren' van gaas. In warme gebieden zou dat heel welkom zijn. Hebben wij een verkeerd afgeleverd exemplaar of wordt de versie met muggengaas alleen geleverd bij het grote bed?
Ik hoor het graag.  :)

linda75

wij hebben er een uit 2012 zonder muggengaas, alleen doek.

reekie

Daar kan ik je helaas geen antwoord op geven. Onze wagen dateert uit eind 2014. We hebben inderdaad 'dubbele' deuren bij ons grote bed. De dichte kant kan je openritsen en oprollen. Dan heb je gaas. Daarnaast kan je er ook voor kiezen om het dak te openen. Dat scheelt ook een hoop in de warmte. En we hebben dit jaar ook de nieuwe gazen voorflappen aangeschaft. Maar tot nu toe zo nu en dan wat regen gehad, dus ze nog niet uit kunnen proberen.

Miirjam met Livingstone

Als we het dak open hebben en we doen het slaapgedeelte dicht voor de muggen, is het grootste effect van het open dak helaas weg. Het dunne doek isoleert behoorlijk  (op zich lekker in koude gebieden).

Jansje53

Bedoel je met "grote bed" het XLbed?!
Onze Zambezi River Lodge komt uit 2011. Wij hebben een gewoon bed (geen XL). Hebben aan de kant om in te stappen alleen doek. Gaas zit er bij ons hoofd- en voeteneind (bovenste helft).

DrLivingstone

De Livingstones met het standaard bed, hebben inderdaad geen "deuren" met horrengaas in het slaapgedeelte. Dit heeft inderdaad alleen het XL bed. Wel is dit een vraag en wens van vele Livingstone bezitters. Wij laten hierom de "deurtjes" van het slaapgedeelte altijd open. Mogelijk om er zelf horrengaas in te laten maken. Ik wil dat ook eens uitzoeken.

AnnevdB

Ik zou idd ook wel bij ons standaard bed horgaas Willem hebben. Twee weken geleden bij een weekend kamperen in NL werd het bij ons al flink warm in de binnentent met deuren dicht geritst... :)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

linda75

Nou ik ben ook wel geinterresseerd

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk