remvoering alpen kreuzer super gt

Gestart door driessen, mei 05, 2016, 08:52:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

driessen

Hallo beste klapfans,

Heb een klein probleempje met de super gt, die ik heb omgebouwd als aanhangwagen.
ik heb de remvoeringen gedemonteerd, omdat het geval naar links trok en niet erbij nagedacht om foto's te maken, nu kan ik morgen nieuwe remvoering op de schoenen laten zetten.
Tijdens het demonteren van de rechter remtrommel, vielen mij alle veren tegemoet er zat er nog een vast.
Nu heb ik op internet zitten zoeken naar montage tekeningen of foto's maar er was niets te vinden.
Kan mij iemand misschien hieraan helpen.
Ongeveer weet ik wel hoe het zit maar het probleem is de achteruitrijautomaat.

Bij voorbaat vriendelijk dankend,

Jan Driessen

martijn82

Ik denk dat ze je bij www.ccstilburg.nl kunnen helpen. Die doen dit vaker. Succes

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Sparky

Het zijn dezelfde remtrommels als van de Trabant

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

driessen

Hallo Klapfans,

dat heb gezien op enkele Duitse website's, het probleem is niet de trommels of de remschoenen, maar de montage, de schoenen hebben namelijk een extra lip voor de terug rijautomaat en die zijn bij lmd-tuning.de ook verkrijgbaar.

Mijn probleem is namelijk de samenbouw, van het systeem.

Bedankt voor de reacties.

driessen

Beste Klapfans,

Vanochtend kreeg ik antwoord op mijn E-mail die ik vrijdag heb verzonden naar Swiba, die de onderdelen van EKS uit Sliedrecht na het fasllesement heeft overgenomen.
Als bijlage kreeg drie technische tekeningen, van de verschillende remsystemen, van Alpen kreuzer.

Inmiddels heb ik de remmen geinstalleerd en afgesteld, nu wacht ik nog op een nieuwe band die bij Kwikfit niet op voorraad was, namelijk een 145 80 13.  :>

Mijn dank voor jullie reactie's.

Groet Jan Driessen.

driessen

Beste klapfans,

Probeer opnieuw het bestand te oploaden.

danny060473

Ziet er goed uit, heel handig voor de doe het zelf kunners onder ons.

Sent from my iPad using Tapatalk