Keukentje

Gestart door Miranda0807, maart 05, 2017, 03:30:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

Miranda0807

Hallo. Sinds vandaag eigenaar van een vouwwagen alpenkreuzer Duet. Gekregen. En geen verdere info.

Wie kan me verder op weg helpen? Ook het keukentje ontbreekt. Alvast bedankt voor alle hulp. Grt Miranda

Yella

Kan je helaas niet helpen met dit model. wel kun je op MP zoeken naar iets om op te koken. Er zijn diverse opvouwbare keukentjes te koop. Grote kans dat zoiets hier ook bij heeft gezeten.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Yella

Toeval wil dat er net eentje wordt aangeboden hier op het forum. Zit een keukentje bij, wellicht los over te nemen. :)

Miranda0807

Waar staat het yella?

caspar

Yella

groothuis27

Wat is het boujaar en wat voor info zoek je ?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

muis

In het volgende gedeelte staan alle boekjes die we hebben http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?board=139.0

olaf

Misschien heeft Swiba een keuken voor de Duet
The need for the many outweigh the needs of the few

groothuis27

Volgens mij past van een ander model de keuken ook .

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Mar1969

Ik zoek een tussenstukje tussen gaspit en kookplaat. Dit was van een soort karton achtig om de gaspit goed te dichten. Weet iemand wat dit is en waar ik dat kan halen? We hebben een Gt aplenkreuzer.

Drikusniet

Rood rond ringetje is een afdichting. Groen-grijs is een hittebestendig materiaal. Kijk even bij de bouwmarkt, en anders bij een installateur.

Mar1969

Ik denk dat we groen grijs moeten hebben dan☺

bernie

Ik heb een complete keuken voor een duet. Alleen de achterplaat (waar verlichting en kenteken aan moeten) ontbreekt