Baujaar vouwwagen

Gestart door groothuis27, juni 17, 2017, 11:12:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

martijn82

Citaat van: meeder op juni 18, 2017, 11:26:06 AM
Toch maar vouwwagens een eigen kenteken geven, dan kan je altijd de datum van de eerste toelating zien, zowel internationaal als in Nederland.
Weet niet of dat werkt

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

meeder

Waarom niet? Als een voertuig bij de eerste toelating een kenteken krijgt kan je altijd zien hoe oud hij is.
Op de website van de RDW kan je het zo opzoeken.

groothuis27

Eigen kenteken zou zeker een oplossing zijn ,maar brengt wel weer een kostenplaatje met zich mee zoals nummerplaat , kentekenbewijs , tenaamstelling .alpenkreuzer ging in 2006 failliet en de laatste wagens zijn toen ook verkocht .verwacht dat het ging om wagens die eind 2005 al waren gemaakt . Gerjak had toen de rechten overgenomen en die zijn daarna weer naar dorema gegaan die heeft alpenkreuzer nu weer op de markt gebracht .Helaas zonder keukenblok wat bij mijn weten ook niet als extra leverbaar is .alleen al voor je borden ,bestek enz handig en opzich de keuze tussen een model met of zonder keukenblok zou ik nog begrijpen maar zoals ze het nu doen alle modellen zonder gaat ze opbreken als ze daar niet zelf optijd achterkomen .maar de tijd zal het leren .

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

royrensink

Hoe is dan het bouwjaar van een alpenkreuzer te herkennen?

Verstuurd vanaf mijn F5321 met Tapatalk