Vitesse Corniche “Cyber”

Gestart door K3v1nb, december 29, 2024, 03:13:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

K3v1nb

Ik heb recentelijk een mooie Vitesse Corniche opgehaald voor een leuke prijs, maar voor mijn doen wil ik er nog wat aanpassingen aan doen.
Dan moet je denken aan CEE stekker invoer,verdeelkastje,achterlampen vervangen (zijn momenteel Radex gloeilampen ik wil er generieke CarPoint LED lampen op,nieuwe banden(i.v.m. niet wetende van hoe oud de huidige zijn) en misschien nog een nieuw matras.

Dingen die al aangeschaft zijn.
* 2 stuks carpoint led achterlichten,
* CEE wandinvoerdoos en 10M CEE verlengkabel haaks van Brennestuhl,
* El cheapo lampen voor buiten.
* mini verdeelkast van Conrad met IP56 waarde
* ABB hoofdschakelaar,2X EMAT aardlekautomaten,2X DIN montage WCD shuko,
*2.5mm2 kabel in buis
* WAGO's
*proplus stabilisatie voet voor de 2 uitdraaipoten die het nog niet hebben

Dingen die ik nog wil.
*nieuwe stickers laten ontwerpen
*likje verf geven
*nieuwe banden misschien ook velgen, (suggesties worden gewaardeerd!)

Het nulpunt van de vouwwagen is zoals die er nu bijstaat in het voorjaar als het droog is ga ik waarschijnlijk aan de slag met de aanpassingen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

K3v1nb

Voor de lampen heb ik via AliExpress een lamptester gekocht, ja kon hem ook wel kopen via bol maar waarom meer betalen voor hetzelfde artikel en als nuchtere Nederlander die ook zo'n een willen kopen

https://a.aliexpress.com/_Eupdmv6

Tevens ook wat staalborstels voor de accuschroefmaxchine machine een roest naar primer besteld

K3v1nb

Update:8 Maart 2025

Eens uit de schuur gehaald en gedeeltelijk opgezet (mede door onkunde en ruimte gebrek)
Maar heb vandaag wel de CEE stekker gemonteerd en de groepenkastje

Next step m4 boutje vinden voor een van de stangen want die was kapot, nieuwe banden, en de lampen