gasslang keuken past niet op gasfles

Gestart door MartinvE, april 08, 2018, 03:08:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

MartinvE

Hoi,

Sinds kort heb ik een Trigano odyssee 2014. De gasslang van de keuken past echter niet op mijn gasfles van campingaz 907 (blauw). Wat is wijsheid ?
1) Andere gasfles regelen die wel past. En zo ja welke ?
2) verloopstuk
3) of.......???

Ccindy

Voor Campingaz heb je een speciale koppeling nodig. Dus of een andere aansluiting op je keuken zetten, of overstappen op een andere gasfles.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

poldertoerist

Gewoon andere slang, of andere koppeling kopen. (als je tevreden bent over je campinggaz flessen) stuk goedkoper!

Iedere kampeerwinkel verkoopt ze. En veel. Dhz zaken ook.

Verstuurd vanaf mijn TA-1033 met Tapatalk

Adventure Awaits

sorrento

Je kunt de drukregelaar vervangen voor een campinggaz variant of een adapter kopen die je in de campinggazfles schroeft, zodat je bestaande gasdrukregelaar daar weer oppast.

Yella

Er zijn verloopstukken die zowel op CampinGaz als gewone DIN flessen passen. Onze Cocoon had er ook 1 bij de keuken.  Maar volgens mij is deze vraag al eens eerder op het forum gesteld en toen plaatste er iemand een plaatje.
En anders een CampinGaz drukregelaar kopen, kost rond de 8 euro.
Al gevonden. https://www.kampeerwereld.nl/bade-verloopkraan-campingaz-09-734-00-bx/?gclid=CjwKCAjw-6bWBRBiEiwA_K1ZDQIC1by7gplAvR37X207YOUTEdGlMjbqHZihyfLzDgAWY0VZyZKR0hoCk98QAvD_BwE
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

MartinvE

Bedankt voor de reacties ! Heb een verloopstuk gekocht. Meest flexibel en goedkoop.