tips voor oplossing slaap probleem jamet canyon

Gestart door eriktam, april 22, 2018, 10:34:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

eriktam

Wij willen dit jaar weer eens met de vw op vakantie,de vw heeft een tijd in de stalling gestaan vanwege het zeer slechte slaapcomfort,
Nou heb ik de pech dat ik reuma heb en ook nog rugpatient ben en het slapen op de dunne matrasjes is niet goed gegaan de laatste keer wat erg jammer is,
zijn er mensen die goede tips hebben wat ook nog een beetje te betalen is want een matras van 700 euro heb ik thuis al.

Ik denk niet dat ik de enige ben met dit probleem bij voorbaat alvast bedankt   

Daan Rene

is een froli systeem misschien iets. Dat zijn schotels die je onder je matras op de plank bevestigd

muis

Het grootste probleem is de dikke en hardheid van het matrad. Vervangen helpt al heel veel.  In combinatie met froli scheelt enorm :J

Tago Herman

Ik heb dezelfde problemen ( rug en reuma), en had ook een probleem met de hardheid van het matras. Wij hebben dit opgelost met een 7 cm. dikke topper van traag schuim op de matras. Slaap nu voortreffelijk in de vouwwagen. Nadeel is nu wel dat er bij het inklappen geen beddengoed meer kan blijven liggen, de topper blijft wel  liggen met het inklappen.
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

elianmars

Wij hebben het dunne schuimmatrasje van onze vouwwagen vervangen door een self inflatable matras. Slaapt echt fantastisch. Het voordeel van zo'n matras is dat je 'm naar wens harder of zachter kunt maken. Is niet te vergelijken met een luchtbed, trouwens. Dit ligt veel beter.

Wij hebben deze: https://m.campz.nl/outwell-dreamboat-double-zelf-opblaasbare-slaapmat-12cm-groen-479968.html

De kinderen slapen op een 7 cm dikke SI.

Super de luxe

Wij hebben bij Ikea een topper gekocht, wel iets smaller, maar wel 1000x fijner dan dat  eier-schuim

eriktiel

wij begonnen met het standaard matras..Veel te slap. Toen een 2 persoons opblaasbaar bed erin gelegd. Maar als mijn vrouw zich omdraaide dan stuiterde ik tegen het plafond. Net een springkussen. Nu hebben we sinds 2 jaar zelf inflatable matrassen bij De Wit gehaald van 10 cm dik. 2x 1 persoons. Met een trekband aan elkaar tegen het schuiven. Slaapt perfect! Wel hebben we op de matrassen eerst een strandlaken en daarna 2 matras overtrekken geplaatst voor de opvang van het zweet. De matrassen ademen niet namelijk. Waren wel 89 euro pst. Wel even proberen in de winkel want het scheelt echt per matras!
Jamet Louisiana. Liever mijn vrouw met overgewicht dan mijn vouwwagen!