Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Kantelbeugels Jamet Arizona  (gelezen 971 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RaveDave

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2
  • Merk: kampeermiddel : Jamet Arizona
Kantelbeugels Jamet Arizona
« Gepost op: juli 05, 2018, 09:46:55 am »

Beste leden,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen met oplossen van de volgende vraag😊 Passen alle Jamet Arizona kantelbeugels op elke Arizona, b.v. beugels uit 2004 op een uit 2012? Ik bezit een Jamet Arizona uit 2012!
Gelogd

DrLivingstone

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 473
  • Merk: kampeermiddel : Combi Camp Country Exclusive
    • MTBTrails
Re: Kantelbeugels Jamet Arizona
« Reactie #1 Gepost op: juli 05, 2018, 02:02:38 pm »

Over kantelbeugels is al heel veel gesproken. De grote vraag die je je moet stellen is: is het het waard?
Qua verhouding scheelt het minimaal, of je de VW nu op zijn wielen laat staan, of kantelt op 4 wieltjes.
Wat het wel scheelt: een hoop kracht, en gesodemieter.
Gelogd

RaveDave

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2
  • Merk: kampeermiddel : Jamet Arizona
Re: Kantelbeugels Jamet Arizona
« Reactie #2 Gepost op: juli 05, 2018, 03:54:23 pm »

Mijn excuus dat ik er dan weer over begin😬 Ik kom net bij deze club kijken en had 12 pagina's met topics doorlopen en weinig over kantelbeugels gezien of niet over de Jamet Arizona.

Ik ben mij bewust dat het weinig scheelt maar het past mij beter i.v.m. doorloop in de schuur. Graag stel ik dus nogmaals mijn vraag. Wie weet of een set kantelbeugels van Arizona 2004 past op een Arizona uit 2012?

Groet, Davr
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Kantelbeugels Jamet Arizona
« Reactie #3 Gepost op: juli 08, 2018, 11:35:05 am »

Volgens mij zou dat moeten passen, er is aan de grootte van de wagenbak niets veranderd voor zover ik weet.

Als je de volgende keer geen 12 pagina's wilt doorzoeken kun je bij je zoekopdracht bv kantelbeugel en Jamet invullen.  Je kunt daar ook kiezen in elk gedeelte van het forum je wilt zoeken. 

Wat DrLivingstone aangeeft klopt, wel of niet kantelen is vaak de grote vraag.  Voor jou heeft het een toegevoegde waarde, voor veel anderen niet. 

Bedenk ook nog dat je mogelijk spullen uit je wagen moet halen.

Succes
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal