Aansluit stekker trigano cheverny gl.

Gestart door Ssantifort, augustus 31, 2018, 06:50:03 AM

Vorige topic - Volgende topic

Ssantifort

Goede morgen allen.

Ik heb een vraag ik ben al enige tijd op zoek naar de verbinding stekkers tussen de berm keuken en de vouwwagen. 

Om de kabel van de verlichting te koppelen. 

Mijn stekkers worden slecht en gaan kuren geven dus wil ze graag vervangen heeft iemand een idee waar dit nog te koop is.

b.v.d.

Skaihosh

Goedemorgen,

Ik had hetzelfde probleem met m'n Vendome.
Ik heb ze vervangen door "gewone" aanhangerstekkers (7-polig), aangezien ik die blokstekkers (neem aan dat je die ook hebt) nergens kon vinden.

Ssantifort

Ja kloptnik heb ook blok stekkers.

Maar je bedoelt dat je een stopcontact net als op de auto op de vouwwagen aan de achterkant gezet hebt en aan de kabel van de berm keuken een stekker?

Theu

Ja dat bedoeld hij.
En in plaats van aan de achterkant zou ik hem aan de onderkant monteren.
Ervaringsdeskundige (ik dus) zegt dat het dan minder snel kapot gaat.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Skaihosh

Inderdaad.

Ik heb zoiets (www.carpoint.nl/product/carpoint-contrastekker-zwevend/) onder de wagen gemaakt (de beugel past precies in het frame bji mij en daar met een bout vastgezet).
Aan de keuken dan het 'mannetje' gehangen (https://www.carpoint.nl/product/carpoint-stekker-7-polig-kunststof/).

Deze dingen zijn bij de meeste bouwmarkten wel te koop, en vanzelfsprekend ook wel bij de automaterialenhandel etc.

Had wellicht ook nog chiquer gekund met een vaste aansluiting aan de wagen, maar dit voldoet prima voor mij. En belangrijk, de stekker is goed bereikbaar bij afkoppelen van de keuken.