Plastic bakjes keuken holtkamper kyte

Gestart door mary, januari 10, 2019, 03:24:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

mary

Hallo,

Wij hebben een tweedehands Holtkamper Kyte S aangeschaft. Helemaal blij mee!

Het enige dat ontbreekt zijn de plastic bakjes voor in de keuken en dit vinden we toch wel erg jammer. Weet iemand of wij deze los kunnen bestellen of zijn er ook standaard bakjes die in de keuken passen?

Ik ben benieuwd!

Groet,
Mary

josholdenkamp

Echt HEMA! Zie https://www.hema.nl/wonen-slapen/opbergen/kunststof-opbergsysteem. Even goed kijken welke je nodig hebt, want ze hebben nogal wat formaten.

mary

Bedankt voor de snelle reactie. Er passen dus gewoon Hema bakjes in, ideaal! Weet iemand toevallig welke
Afmetingen nodig zijn? We hebben hem net naar de stalling gebracht dus opmeten wordt lastig ;-)

OhPeeCee

Denk dat ze bon de kwantum of zoiets wel te koop zijn. Zal thuis eens lijken welke fabrikant.

Mobiele reactie via Tapatalk

MartinR

Beste Mary,
Wij hebben de bakjes bij bestsale-shop.nl
Zoek even op smartstore classic en dan zie je ze verschijnen.
Wij hebben ze gekocht omdat we de grote bakken niet zo handig vonden en deze hebben vervangen voor een paar kleinere.
Dan kan de keuken inclusief de meeste bakjes dichtgevouwen worden.

Veel succes met de Kyte

Martin

Yella

In onze Cocoon van 2014 zaten ook bakjes. Ik weet nog dat in ieder geval 1 van de maten bij de Jysk in de schappen stond. Exact hetzelfde merk. Maar dat was dan in 2014/2015. Kan nu anders zijn.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

pwg-van-ej

Citaat van: mary op januari 10, 2019, 03:24:13 PM
Hallo,

Wij hebben een tweedehands Holtkamper Kyte S aangeschaft. Helemaal blij mee!

Het enige dat ontbreekt zijn de plastic bakjes voor in de keuken en dit vinden we toch wel erg jammer. Weet iemand of wij deze los kunnen bestellen of zijn er ook standaard bakjes die in de keuken passen?

Ik ben benieuwd!

Groet,
Mary
Hema

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

OhPeeCee

Heb gekeken bij onze bakjes,

Op de onderkant staat smartstore 21x17x15, deksel is 21 cm bij 17 cm hoogte is 15 cm. We hebben nog een halve hoogte of zoiets. Maar de deksels zijn allemaal het zelfde. Zitten op het korte eind van de deksel sluit beugels. Heb een foto bijgevoegd

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

mary

Bedankt voor alle tips. Ze zijn deze week toevallig in de aanbieding, dus we gaan ze vast inslaan!