Extra informatie klapweekend 2019

Gestart door muis, januari 26, 2019, 10:08:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Update informatie klapweekend 2019

•   Op 1 december 2018 hebben Piet en Coby na 10 jaar afscheid genomen en heeft de Distel nieuwe beheerders, Margret en Ferry Wielinga.

•   De camping heeft een groot kampeerveld zonder plaats indeling, deze indeling maken wij zelf met afzetlint. Voor de plekken houden we ongeveer 9 meter breedte aan.

•   Op de plek ligt een blok met nummer, het is de bedoeling dat het midden van je vouwwagen bij het blokje staat en niet over de lijn ivm het vrijhouden van ruimte voor hulpdiensten.

•   Honden zijn welkom op de camping mits aangelijnd, dus niet los achter een hek. Het afzetten van de plekken met bv schapenhek is dan ook niet toegestaan.

•   Wil je samen met forumleden bij elkaar staan? Geef dit dan voor 3 mei door aan muis via pb of mail muis2710@gmail.com Hierbij gaan wij er vanuit dat beide partijen op de hoogte zijn van deze voorkeur.

In dit topic houden wij jullie op de hoogte als er aanvullingen zijn :J

muis

Aanvulling:

Het is ons weer gelukt, de velden zijn uitgezet, stroom staat klaar en de indeling is rond.  We hebben nog plekjes over, het wordt lekker weer dus als je nog wil komen meld je dan snel aan :> :> :>

- Bij aankomst staat er iemand bij de slagboom om deze te openen.  Je kunt dan doorrijden naar het grote veld (1e rechts)

- Tijdens het weekend kun je verder de camping op en af via een andere kant. Dit wijzen we bij aankomst.

- De auto's kunnen langs het hoofdpad of op de parkeerplaats.

- bij aankomst krijg je een uitdraai van het programma en een formuliertje van de camping.  Dit formuliertje móet de dag van aankomst worden ingevuld, je kunt hem dan bij muis, Sannie75, Herowebe, Jootje1710 of DaanRene afgeven Wij hebben ze dan af bij de beheerders.

- let op bij het afrekenen dat er 1.50 voor de stroom wordt gerekend  (voor andere alliantie's is dat 3.50)

AnnekeCornee

Dus niet aanmelden bij de receptie en geen borg?

muis

Er zijn toch voldoende poortsleutels, borg hiervoor is 10 euro. Graag contant meenemen

GJT

Goed geregeld! Ideaal dat niet iedereen eerst langs de receptie hoeft. Ook voor de beheerder ideaal zo.

muis

Ik denk dat je daarvoor misschien toch langs de receptie moet maar dat check ik morgenochtend

Ccindy

Citaat van: muis op mei 28, 2019, 01:19:19 PM
Er zijn toch voldoende poortsleutels, borg hiervoor is 10 euro. Graag contant meenemen

Ik vond het al dubieus! Bovendien doneer ik de borg altijd bij vertrek, voor onderhoud van de skelters. Dat zouden ze anders ook mislopen.

Dus toch via de slagboom naar binnen morgen?
Don't be afraid to fail, be afraid not to try