Occasion

Gestart door EMB38, april 28, 2020, 08:50:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jer81

Citaat van: EMB38 op april 29, 2020, 10:58:17 AM
Hartelijk dank voor jullie reacties.

Wij hebben onze shortlist gemaakt en gaan op zoek naar één van de volgende tenttrailers met de door ons gewenste opties:

Aart Kok Livingstone, Holtkamper Cocoon of eventueel een Campwerk Family.
Succes.
Op marktplaats zag ik dat bij Bravo in Ommen een tweedehands Campwerk stond. Het is fijn om bij een winkel de verschillende modellen eens te bekijken.
Die in Ommen komt uit 2019 dus die zal wel flink te duur zijn schat ik. Maar geeft alsnog wel een goede indruk van wat je kan verwachten.

Hemertje

Citaat van: EMB38 op april 28, 2020, 09:30:19 PM
Ik had hem gezien op marktplaats, viel af omdat de keuken er niet bij zit. Maar bedankt voor de vermelding

Heb je een persoonlijk bericht gestuurd, zie 'mijn berichten' bovenin

muis

Neem ook eens contact op met Kole tenttrailers, die zoekt ook mee voor je :J

Tago Herman

Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

EMB38

Toch nog een aanvullende vraag.

Het val me namelijk op dat de Aart Kok tenttrailers tweedehands duurder zijn/blijven dan de Holtkampers. Komt dit door kwaliteitsverschil of is er een andere reden?

Jer81

Citaat van: EMB38 op mei 01, 2020, 05:15:35 PM
Toch nog een aanvullende vraag.

Het val me namelijk op dat de Aart Kok tenttrailers tweedehands duurder zijn/blijven dan de Holtkampers. Komt dit door kwaliteitsverschil of is er een andere reden?
Denk deels een kwestie van vraag en aanbod. Er is schijnbaar meer vraag dan aanbod naar Aart Kok vouwwagens.
Qua doek is het volgens mij beide goede kwaliteit. Al zie ik wel regelmatig een Holtkamper waarvan het doek na een x aantal jaren vervangen is.

EMB38

Dankzij dit forum, zijn wij nu de nieuwe, trotse eigenaren van de mooie Spacer van Hemertje met de fantastische keuken.

Door een uitgebreide uitleg en een zeer precieze handleiding, denken we dat het zelfs ons, als vouwwagennieuwelingen, moet gaan lukken!   :J

Aankomend weekend nog een keer met de caravan (i.v.m. de wc), maar na 1 juli gaan we de Holtkamper proberen!

spikehome

Gefeliciteerd
en veel plezier ermee.

muis

Gefeliciteerd en succes :>

g11ling

Handig zo'n forum! Heel veel kampeerplezier met jullie aanwinst!
Ik klap, jij klapt, wij klappen