Aart Kok; mooie vouwwagens, hopeloze service

Gestart door Derk Veldman, augustus 17, 2020, 07:56:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kole

Dat is een behoorlijke rigoureuze maatregel. Ik begrijp dat jullie lekkage hebben gehad, maar wat was er dan kapot of werkte niet goed?
Als dit de goedkoopste oplossing was wat waren dan de andere mogelijkheden?

sanderv

Zoals ik het panoramadak van m'n auto netjes vast en dicht gekit heb met butylkit :#

peter123456

Citaat van: sanderv op oktober 10, 2020, 12:09:17 AM
Zoals ik het panoramadak van m'n auto netjes vast en dicht gekit heb met butylkit :#
houdt butylkit een beetje op katoen?? :O :O :#
nu roadmaster familie S, was holtkamper Family de luxe.....
heet tegenwoordig (g)roadmaster

sanderv

Citaat van: peter123456 op oktober 10, 2020, 10:52:53 AM
houdt butylkit een beetje op katoen?? :O :O :#

Tuurlijk. 'As ge het effe nie mir wit, pur of kit'  :O :#

peter123456

Citaat van: sanderv op oktober 10, 2020, 11:02:51 AM
Tuurlijk. 'As ge het effe nie mir wit, pur of kit'  :O :#
:off kennen wij ook...
is het shit gebruik je kit, is het ruim gebruik je schuim..... I: :off
nu roadmaster familie S, was holtkamper Family de luxe.....
heet tegenwoordig (g)roadmaster


peter123456

nu roadmaster familie S, was holtkamper Family de luxe.....
heet tegenwoordig (g)roadmaster

LarsNL

Mijn ervaringen, goed geholpen. Probleem met een lade die niet netjes is, en kleine beschadiging in de keuken.

Mail gestuurd: meteen aanbod voor een nieuwe lade en het opnieuw afwerken van de beschadiging. Wil ik niet, moet ik er helemaal voor naar Heemstede. Dus terug gestuurd.
Antwoord: we zetten het in uw dossier, wanneer u met de vouwwagen voor een beurt komt... lossen we het op.

Ook wat problemen met de factuur (foutieve ontvangen, deze wel betaald maar was te weinig.....) mocht het betalen wanneer ik het kon betalen (kwam even niet uit die maand). En een dag later kwam er een pakket met 2 dekentjes, een kapstok en 3 voetjes voor de stokken, omdat het zij een fout hadden gemaakt en voor de moeite die het ons koste.

Dus wat mij betreft PERFECTE service! (behalve het kopje koffie bij de aflevering, maar dat was meer miscommunicatie dan onwil)

Henky2.0

#83
[Modbreak] de link weggehaald,  was alleen verwijzing naar een fb groep.

Betreft krom getrokken beuken werkblad op rechter deel van Kavangokeuken. Na een boze reactie teruggestuurd te hebben, uiteindelijk toch een nieuw blad ontvangen wat ook weer niet goed verlijmd was en beschadigd was. Kreeg ik wederom een nieuw blad toegestuurd... Ze zou zelf de verlijmingen controleren, maar ik zie dus nog steeds 2 latjes die niet om en om verlijmd zijn... Heb gezegd dat ik het afwacht aankomende zomer..

Vond de service en wijze van communiceren (onsympathiek, niet empathisch) dus ook waardeloos.